بهداد سلیمی هنگام توزیع مدال ها و برافراشته شدن پرچم روسیه، به دلیل از دست دادن طلای این مسابقات و نشنیدن سرود جمهوری اسلامی ایران، روی سکوی قهرمانی به گریه افتاد.
۰
plusresetminus
قهرمانان در مازندران تاریخ انقضا ندارند/قائم‌شهری‌‌ها از بهداد استقبال می کنند
به گزارش بلاغ، بهداد سلیمی، قهرمان چندساله دسته فوق سنگین وزنه برداری دنیا، در مسابقات جهانی قزاقزستان در عین ناباوری به مدال نقره رسید، وی بعد از مسابقات خود را شرمنده مردم خواند و به شدت از بی معرفتی مسئولان و حمایت نکردن شان از ورزش های مدال آوری مثل وزنه برداری گله کرد.

بهداد با چنین دلخوری هایی دست و پنجه نرم می کرد و با اینکه یک سال از رقابت های جهانی دور بود و پس از حضورش در عرض یک ماه در سه مسابقه، فشار سنگینی به او آمد که سبب شد از لحاظ روانی و جسمانی، تحلیل رود.

در هر صورت مردم ورزش‌دوست مازندران از ناکامی بهداد سلیمی نگران و ناراحت شدند اما با توجه به درخواست های زیاد عمومی طی اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر، مراسم استقبال مسئولان و مردم قائم‌شهر از این قهرمان، ساعت ۱۶ روز شنبه، یکم آذرماه در سالن ورزشی تختی این شهرستان برگزار می شود.

یادآور می شود، بهداد سلیمی هنگام توزیع مدال ها و برافراشته شدن پرچم روسیه، به دلیل از دست دادن طلای این مسابقات و نشنیدن سرود جمهوری اسلامی ایران، روی سکوی قهرمانی به گریه افتاد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴