تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۹۱۵۵
لوکا بوناچیچ در ادامه سرمربیگری خود در تیمهای مختلف، این بار سر از لیگ ستارگان قطر و تیم الشحانیه در آورد.
۰
plusresetminus
بلاغ- لوکا بوناچیچ سرمربی مشهور کروات به عنوان سرمربی جدید الشحانیه قطر انتخاب شد.

یک منبع آگاه و نزدیک به این باشگاه قطری در گفتگو با خبرنگار مشرق این خبر را تائید و اعلام کرد که بوناچیچ جانشین زناندو سرمربی پرتغالی این تیم شده است.

الشحانیه که 3 بازیکن ایرانی به نامهای مسعود شجاعی، مهرداد پولادی و علی جوکار را در اختیار دارد در پایان هفته دهم لیگ 14 تیمی ستارگان قطر با 5 امتیاز در رده نازل سیزدهم قرار گرفته است و همین امر مدیران این تیم را مجاب کرد که سرمربی خود را تغییر دهند.

جالب است بدانید زناندو موفق شد الشحانیه را به لیگ ستارگان برساند و جای خود را به میگل آنخل اسپانیایی داد اما این مربی پیش از آغاز فصل از سمتش استعفا داد تا زناندو مجددا سرمربی شود اما وی هم پس از حدود 2 ماه از کار برکنار شد.

به گزارش مشرق، بوناچیچ 59 ساله که سال گذشته در مس کرمان فعالیت می کرد زمانی که سرمربی سپاهان بود برای به خدمت گرفتن مهرداد پولادی مدافع آن زمان پرسپولیس ابراز علاقه کرده بود اما انگار قسمت این بود که هر دو در تیمی قطری با هم فعالیت کنند. البته اگر مهرداد پولادی برای حل مشکل سربازی مجبور به ترک الشحانیه شود شاید آرزوی بوناچیچ باز هم برآورده نشود هر چند این امر بعید به نظر می رسد.
این بیست و چهارمین تیمی است که بوناچیچ در 26 سال مربیگری روی نیمکت آن می نشیند. وی سابقه سرمربیگری تیمهای ایرانی استقلال اهواز، فولاد، سپاهان، ذوب آهن، مس کرمان و گسترش فولاد را نیز در لیگ برتر ایران دارد، /ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲