تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۵۹۱۴۷
یک وبگاه تحلیلی طی مطلبی نوشت: عربستان سعودی بهای تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه و محاصره ایران، افغانستان ،عراق و دیگر کشورهای هدف را در سطح منطقه خواهد پرداخت.
۰
plusresetminus
بلاغ-وبگاه تحلیلی آمریکایی «اوپد نیوز» طی تحلیلی به قلم «بروس کگنان» از تحلیلگران امور نظامی در زمینه خبر فروش ناوشکن «DDG-51 » به عربستان سعودی نوشت: مقام‌های سعودی اعلام کرده‌اند که در پی ارتقاء سطح نیروی دریایی خود هستند  و به همین دلیل در پی عقد  قرارداد چند میلیارد دلاری با آمریکا هستند .

«پاتریک دوار» معاون اجرایی شرکت «لاکهید مارتین» در نشست خبری خود اعلام داشت که مقام‌های سعودی  در چند ماه آتی راجع به برنامه‌های خود در این زمینه اطلاعات جدیدی را برملا خواهند کرد.

در ادامه این گزارش آمده است:با نگاه به نقشه جهان متوجه نیت عربستان خواهیم شد که پادشاهی عربستان سعودی قصد تخریب و محاصره ایران را دارد. این ناوشکن آمریکایی دارای سامانه دفاع موشکی ویژه بوده و به شدت به تصاویر نظامی ماهواره‌های آمریکایی متکی هستند . عربستان سعودی خود فاقد ماهواره‌های نظامی  و یا سامانه فرماندهی زمینی هدایت موشک است بنابر این هرگونه تحرک آتی ناوشکن‌های عربستان سعودی تحت مراقبت سامانه ماهواره‌های نظامی آمریکا خواهد بود. به عبارت دیگر عربستان سعودی بهای تقویت حضور نظامی آمریکا در منطقه و محاصره ایران، افغانستان ،عراق و دیگر کشورهای هدف را در سطح منطقه خواهد پرداخت./ع
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴