فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری خبر داد:

نقش موثر سپاه در جمع‌آوری خانه‌های فساد قائم‌شهر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۵۹۰۷۸
فرماندار قائمشهر گفت: مناطق آلوده قائم‌شهر با همکاری سپاه، نیروی انتظامی و شهرداری پاکسازی شد.
۰
plusresetminus
بلاغ-فرماندار قائم‌شهر صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اقدامات موثر سپاه در جمع‌آوری خانه‌های فساد قائم‌شهر گفت: مناطق آلوده با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری پاکسازی شد که در پی آن ساختمان‌های فساد توسط شهرداری تخریب شدند.

مهدی محمدی بیان کرد: اهالی آن منطقه از وجود این خانه‌ها معترض بودند و آن را خطر جدی برای خانواده ها و مانع آرمش خودو می دانستند.

وی با اشاره به اینکه سرشماری کشاورزی کار دشواری بود اما توسط آمارگیران شهرستان به پایان رسید، افزود: زمانی که به آمار کشاورزی در قائم‌شهر اعتراض شد عده ای گلایه کردند، اما وقتی سرشماری شکل گرفت و آمارها اصلاح شد همه دانستند که آمار واقعی میتواند به ما کمک‌های بیشتری کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر در رابطه با امنیت غذایی در این شهرستان و رواج فلافل سلف سرویس در سطح شهر گفت: در زمان کمتر از یک ماه 37 پروانه برای فلافل در سطح قائم‌شهر توسط اصناف صادر شد.

محمدی تاکید کرد: فلافل فاقد ارزش غذایی است اما متاسفانه بسیاری از دانش آموزان از این غذا به دلیل ارزان بودن استفاده می‌کنند که در این راستا باید ادارات بهداشت و همچنین صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اقدامات جدی انجام دهند تا در آینده با بیماری‌ها و مشکلات دیگری مواجه نشویم.

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه مجموعه مواد غذایی استان باید اقدامات سورتینگ‌ها در رابطه با محصول پرتقال را پی‌گیری کنند بیان کرد: متاسفانه برخی سودجویان به پرتقال مواد افزودنی و رنگ  اضافه می کنند، به همین دلیل پرتقال کم کیفیت به بازار عرضه می‌شود.

محمدی تصریح کرد: به همین دلیل خریداران بخاطر عدم کیفیت پرتقال داخلی در بازار، به دنبال پرتقال وارداتی خواهند رفت که این امر این تهدید جدی برای اقتصاد داخلی است.

فرماندار شهرستان قائمشهر در پایان با بیان اینکه حوزه بهداشت و جهاد کشاورزی باید مانع از فعالیت سودجویان شوند اظهار داشت: قبل از اینکه پرتقال کم کیفیت به بازار ارائه شود اقدامات لازم انجام تا دست سودجویان کوتاه شود./ع
منبع : قائم انلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴