تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۵۹۰۵۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس از صبح امروز با هدف حفظ انسجام و آمادگی يگان‌های رزمی بسيجیان ‏شهرستان نوشهر آغاز شد.
۰
plusresetminus
بلاغ-رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس از صبح امروز با هدف حفظ انسجام و آمادگی يگان‌های رزمی بسيجیان ‏شهرستان نوشهر آغاز شد.

حکمت داجلیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار نوشهرآنلاین، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج اجرای رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس است که در شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش با حضور گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس عاشورا و بسیجیان با برگزاری كلاس‌های آموزشی، تاکتیکی رزمی، حفاظتی و امنیتی ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه نوشهر به برنامه‌های درنظر گرفته شده برای اجرای این رزمایش اشاره و تصریح کرد: رزمایش روز پنجشنبه با حضور بسیجیان آغاز شده و پس از ساماندهی نیروها، کلاس‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی این رزمایش را دو روزه خواند و یادآورشد: مرحله اصلی رزمایش روز جمعه در منطقه عمومی شهر پول برگزار می‌شود.

داجلیری مهمترین هدف این رزمایش را آمادگی نیروهای بسیج در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطاعت بی چون و چرا از رهبری دانست و بیان کرد: بسیجیان پا به رکاب ولایت و آماده اجرای هرگونه ماموریت از سوی سرور و مولای خود می‌باشند./ع

منبع : نوشهر آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴