تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۵۹۰۳۴
سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که قصد ندارد در بازار نقل و انتقالات ژانویه بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- کارلو آنچلوتی در گفت‌و‌گویی با پایگاه رادیویی رئال مادرید در خصوص مصدومیت لوکا مودریچ اظهار داشت: بازیکنان زیادی داریم که می‌توانیم در این شرایط از آنها استفاده کنیم. سال گذشته با مشکل مشابهی روبرو شدیم و خدیرا مصدوم شد.با استفاده از یک هافبک دیگر این مشکل را حل می‌کنیم. خدیرا، ایارامندی و ایسکو که تاکنون در این پست بازی نکرده اما می‌توانیم از او در این قسمت زمین استفاده کنیم، بازیکنانی هستند که می‌توانند به جای مودریچ بازی کنند.

وی ادامه داد: ایسکو به عنوان یک هافبک دفاعی بازی نکرده است و مشکل اصلی ما از لحاظ دفاعی خواهد بود. فکر نمی‌کنم این مسئله تأثیری بر مالکیت ما روی توپ داشته باشد. با ایسکو توانایی‌های تیم بیشتر می‌شود. زمان کمی داریم و باید این کار را امتحان کنیم. امتحان می‌کنیم و من مطمئنم که جواب می‌دهد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: کاملا مشخص است که رونالدو، بنزما و بیل همچنان در خط حمله خواهند بود و اگر شرایط خوبی داشته باشند، مثل همیشه در ترکیب تیم قرار می‌گیرند و مثل همیشه به ما کمک می‌کنند. ایارامندی صد در صد آماده نیست و همچنان در دوران نقاهت مصدومیتش به سر می‌برد و برای مسابقه دادن آماده نشده است. این باعث می‌شود که بخواهم از ایسکو یا خدیرا استفاده کنم. مودریچ بدجوری آسیب دیده و در حال حاضر یکی از مشکلات ما است. او باید روی آماده شدن تمرکز کند. این‌ها اتفاقاتی است که در فوتبال رخ می‌دهد. او یک بازیکن کلیدی برای ما است و او را دوباره به آمادگی باز می‌گردانیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر می‌گویم که برای رسیدن به موفقیتی که مد نظرم است، نزدیک شده‌ایم. سخت تلاش کردیم و به دنبال ایجاد جوی خوب در باشگاه بودم. بازیکنان بزرگی داریم و باشگاه همه‌چیز را تحت کنترل دارد. هواداران توقعات زیادی از ما دارند اما این به ما کمک می‌کند. ما واقعا عالی بازی می‌کنیم و باید در هر بازی که محک جدیدی برای ما است، موفق شویم. سخت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم قهرمان اروپا شویم. سال گذشته رسیدن به قهرمانی بسیار سخت بود و امسال سخت‌تر هم خواهد بود.

آنچلوتی گفت: کم و بیش بایرن‌مونیخ را یک تهدید می‌دانم. سبک آنها عوض نشده؛ چلسیِ مورینیو نیز بازیکنان بهتری دارد؛ البته باید بگویم چلسی آبراموویچ. چند سال پیش صحبت‌های بیشتری درباره رونالدو می‌شد و اکنون عوض شده و صحبت‌ها بیشتر درباره ترک باشگاه از سوی مسی است. این چیزها خیلی راحت عوض می‌شود. امیدوارم به زودی قراردادم را با رئال تمدید کنم. پیدا کردن باشگاهی بهتر از اینجا کار پیچیده‌ای است. مشتاقم که قراردادم را تمدید کنم اما زمان زیادی باقی مانده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ای برای خرید بازیکن در زمستان ندارم. می‌توانستیم بازیکنی را به عنوان جانشین مودریچ جذب کنیم اما مدران را داریم که در ترکیب کاستیا عالی بازی می‌کند و می‌تواند یکی از گزینه‌های ما باشد. بیل مدت‌ها در همین پست بازی کرده اما هویت او به عنوان یک بازیکن کمی تغییر کرده است. او اکنون بیشتر یک بازیکن تهاجمی است و می‌خواهد بیشتر در نوک حمله بازی کند./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴