تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۵۸۸۶۸
بسیاری از مردم دوست ندارند پول‌های کلانی صرف هوشمند سازی لوازم خانگی قدیمی و اتصال آنها به اینترنت کنند و یک شرکت نوپا با اختراع جدیدش به کمک آنها آمده است.
۰
plusresetminus
بلاغ- این شرکت که لیتل بیتس نام دارد و مقر آن در نیویورک واقع است سخت افزارهای کوچکی طراحی کرده که می توان آنها را مانند قطعات کوچک اسباب بازی‌های Lego به یکدیگر متصل نمود و به این شکل هر چیزی طراحی کرد یا قابلیت های تازه ای به لوازم قدیمی منزل افزود.

با این کار می توان ابتکارات جالبی به خرج داد و به عنوان مثال کاری کرد که دستگاه تهویه مطلوع خانگی به طور خودکار روشن و خاموش شود یا یک ربات ساده طراحی کرد و حتی تخته موج سواری را به اینترنت متصل نمود. بسته حاوی این اجزای سخت افزاری به قیمت 249 دلار عرضه می شود و مملو از حسگرها، لوازم کنترلی و امکاناتی برای اتصال تجهیزات مختلف خانگی به اینترنت است.

Ayah Bdeir مدیر عامل این شرکت در مورد انگیزه اش برای چنین اختراعی گفته است: ما نباید منتظر بنشینیم تا هر چه که شرکت های بزرگ برای ما می سازند مصرف کنیم. هیچ دلیلی ندارد که دستگاه قهوه سازی قدیمیتان را کنار بگذارید. در عوض می توانید آن را هوشمند کنید.

از جمله امکانات موجود در این مجموعه می توان به یک MP3 player، حسگر حرارتی و منتقل کننده بی سیم امواج مادون قرمز اشاره کرد که می تواند برای روشن و خاموش کردن خودکار لوازم مختلف و از جمله امپ منزل به کار گرفته شود.

اما یکی از اجزای اصلی این مجموعه ابزاری با قابلیت ارتباطی وای – فای برای اتصال به فضای کلود است. علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت این شرکت سخت افزارهای دیگری را هم برای هوشمندکردن دیگر لوازم منزل خریداری کنند.

از جمله امکانات ابتکاری این مجموعه ابزار کوچکی است که به زنگ در وصل می شود و تا زمانی که وی منتظر باز شدن در است برای او موسیقی پخش می کند. littleBits که در سال 2011 تاسیس شده توانسته تولیدات خود را در 70 کشور جهان به فروش برساند./آ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴