تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۵۸۰۲۲
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من به هیچ عنوان نگفتم درخشان با بازیکنان پرسپولیس رفاقت ندارد و حتی در مورد سوءتفاهمی که پیش آمده بود با او تماس گرفتم.
۰
plusresetminus
بلاغ- یحیی گل‌محمدی در مورد ناراحتی درخشان و اینکه گفته بود یحیی باید حد خودش را بداند، گفت: متأسفانه از حرف‌های من برداشت دیگری صورت گرفت. من حتی همان روز با درخشان تماس گرفتم و سوءتفاهمات برطرف شد. من در آن مصاحبه حتی گفتم که این مربی در پرسپولیس نیاز به زمان دارد و به هیچ عنوان نگفتم که درخشان با بازیکنان پرسپولیس رفیق نیست. متأسفانه از حرف‌های من برداشت دیگری صورت گرفت و این موضوع برایم ناراحت‌کننده بود.

وی در ادامه تأکید کرد: من حتی به درخشان گفتم که حاضرم در مصاحبه‌ای، این نقل قول را از سوی خودم تکذیب کنم که او گفت نیازی نیست و همین که تماس گرفتی برای من کافی است. من خودم سرمربی ذوب‌آهن هستم و تیمم مشکلات خودش را دارد که باید روی آنها تمرکز کنم. در این سال‌ها هیچ وقت به خودم اجازه ندادم در مورد همکارانم حرف بزنم. در ضمن پرسپولیس تیم محبوب من است و همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در دربی هم نمایش خوبی داشته باشد.

گل‌محمدی همچنین در مورد زندان رفتن محمد مایلی‌کهن گفت: صحبت کردن در مورد این موضوع و مسائلی که بین ایشان و دایی به وجود آمد سخت است ولی معتقدم صحبت‌هایی که از همان اول رد و بدل شد خوب نبود. من از اینکه چنین شرایطی برای مایلی‌کهن به وجود آمده است ناراحتم ولی معتقدم افردا باید مواظب صحبت کردن‌شان باشند. اگر این مسائل رعایت شود دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیرامون وضعیت این تیم و اینکه آیا در نیم فصل بازیکنی از ذوب‌آهن جدا خواهد شد یا این تیم بازیکنی جذب می‌کند، گفت: در حال حاضر چند بازی حساس داریم و اصلاً به لیست مازاد یا جذب بازیکن جدید فکر نکرده‌ایم. این در حالی است که بازیکنان فعلی در ترکیب و سیستم تیم جا افتاده‌اند و ما نیاز به تغییرات نداریم. فعلاً روی بازی‌های باقیمانده تمرکز کرده‌ایم./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴