تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۵۷۹۳۲
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از شاگردان خود خواسته نسبت به انتقاداتی که از عملکرد آنها در چند وقت اخیر شده است بی‌توجه باشند و کار خود را انجام دهند.
۰
plusresetminus
بلاغ- نتایج نه‌چندان دلچسب بارسلونا در سه چهار هفته اخیر و سقوط این تیم از صدر جدول و تقدیم آن به رقیب دیرینه‌اش، رئال مادرید انتقادات فراوانی را برای لوئیس انریکه و شاگردان وی به همراه داشته است، انتقاداتی که ظاهراً سرمربی کاتالان‌ها حاضر به پذیرش‌شان نیست.

انریکه شب گذشته در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی نوشت: «سخت تلاش کنید اما در سکوت و بگذارید موفقیت به جای شما طبل‌ها را به صدا درآورد».

شدت انتقادات از سرمربی بارسلونا از شنبه هفته جاری که کاتالان‌ها با خوش‌شانسی از تقسیم امتیازات با آلمریا گریختند افزایش یافت به خصوص که خود انریکه هم اعتراف کرد این بازی بدترین بازی تیمش در این فصل بوده است.

برخلاف دوران بازیگری‌اش که شخصیتی پرخاشگر و جنجالی داشت، انریکه در نقش یک مربی بسیار آرام و با سیاست رفتار می‌کند که البته بخش زیادی از این ویژگی را مدیون راهنمایی‌های روانشناسی است که به او برای عبور از مقطع پرفشار کنونی کمک می‌کند./آ
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴