با نظر معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران

زمین چند هکتاری ماهفروجک به باشگاه نساجی تحویل داده می شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۵۷۹۱۹
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: اگر مجموعه ورزشی ماهفروجک به پایان برسد این منطقه می تواند به دهکده ورزشی نیز تبدیل شود و این نوید خوبی برای مردم استان مازندران است.
۰
plusresetminus
زمین چند هکتاری ماهفروجک به باشگاه نساجی تحویل داده می شود
به گزارش خبرنگار بلاغ از قائم شهر، علیرضا یونسی صبح امروز در جلسه ای پیرامون باشگاه نساجی مازندران در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با همه توان از باشگاه نساجی حمایت می کنیم و نسبت به تعهداتی که به باشگاه دادیم وفادار هستیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذار نساجی مازندران نباید نگران بی حمایتی باشد، افزود: اگر جلسه ای و یا کارها با کندی پیش می رود، سرمایه گذار باشگاه نساجی ناامید نشود، چون امکان دارد به دلیل مسائل حقوقی کارها با کندی پیش رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: طی توافقات دولت گذشته، نیروی انتظامی توانست زمین ماهفروجک را برای اعزام مشمولان در اختیار بگیرد.

وی با بیان اینکه فرمانده انتظامی مازندران در سال گذشته در میان فرماندهان کل ناجا، توانست مقام اول را کسب کند، ابراز داشت: با توجه به درایت و پشتکاری که در این فرمانده سراغ دارم، مطمئن هستم زمین ورزشی ماهفروجک در اختیار باشگاه نساجی قرار می گیرد.

این مسئول اذعان داشت: منابع طبیعی زمین ماهفروجک را برای باشگاه نساجی مازندران پیگیری کند و همچنین زمین کنار زندان واقع در جاده جویبار برای اعزام مشمولان نظامی پیگیری شود.

وی یادآور شد: اگر مجموعه ورزشی ماهفروجک به پایان برسد، این منطقه می تواند به دهکده ورزشی نیز تبدیل شود و این نوید خوبی برای مردم مازندران است.

یونسی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان باید با سرعت، مباحث حقوقی برای انتقال باشگاه به مهدی پرهام انجام دهد، تاکید کرد: در اولین فرصت که مباحث حقوقی انجام شود، باشگاه نساجی به سرمایه گذار این باشگاه منتقل می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه ورزشگاه شهید وطنی در مرکز شهر قائم شهر قرار دارد، هیچ گونه منع امنیتی وجود ندارد و حتی باشگاه نیز می تواند با هر تیم پرطرفدار لیگ برتری بازی کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰