تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۵۷۹۰۸
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس را به خاطر تخلف تماشاگرانش در جریان دیدار با پیکان از هفته سیزدهم لیگ برتر به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس را به خاطر تخلف تماشاگرانش در جریان دیدار با پیکان از هفته سیزدهم لیگ برتر به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در جریان دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و صنعتی خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر، از سوی هوشنگ لوینیان، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و ورود به زمین بازی صورت گرفت. وی طبق بند 2 ماده 67 آئین‌نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای مربی تیم گسترش فولاد تبریز

دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از سری رقابتهای جام حذفی کشور روز چهارم آبانماه برگزار شد و از سوی ستار نوبری، مربی تیم گسترش فولاد تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که  منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 2 ماده 67 از همراهی تیم مربوطه به مدت یک جلسه محروم شد.

همچنین نوبری به دلیل تخلفش باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه 100 میلیون ریالی برای پرسپولیس

دیدار دو تیم پیکان تهران و پرسپولیس تهران از هفته سیزدهم در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس طبق بند 3 ماده 79 به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد./آ
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷