تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۵۷۸۹۸
سرمربی سابق استقلال می گوید: امیدوارم قلعه نویی تا آخر فصل بماند چون هیئت مدیره به او اعتقاد دارد و خوشحالم که از او سفت و سخت حمایت می‌کنند.
۰
plusresetminus
بلاغ- سرمربی سابق استقلال در بازدید از غرفه مشرق در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به سوالات خبرنگار پاسخ داد.

پرویز مظلومی ابتدا درخصوص وضعیت کنونی تیم استقلال گفت: استقلال بزرگ است و همه توقع دارند بزرگی خود را نشان دهد اما در 7 هفته گذشته چنین چیزی را در این تیم ندیدیم. هر تیمی فراز و نشیب دارد و الان استقلال در نشیب است و من امیدوارم با تجربه ای که کادرفنی دارند و حمایتی که هیئت مدیره از این کادر می کنند به فراز برسند.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اشاره ای هم به دربی 79 داشت و گفت: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط مناسبی ندارند و مساوی به برای هر دو حکم باخت را دارد و بیشتر به سود رقبای آنهاست. فوتبال بدون گل زیبا نیست و امیدوارم دو مربی ریسک کنند و بازی زیبا و پرگلی را شاهد باشیم تا مردمی که ساعت‌ها قبل به استادیوم می آیند و تماشاگران پای تلویزیون باز هم یک صفر-صفر دیگر نبینند. درخصوص برنده احتمالی هم معتقدم که وضعیت استقلال بهتر است هرچند در دربی تیمی که بهتر است تضمینی برای بردش نیست.

مظلومی در مورد اینکه آیا در صورت باخت احتمالی استقلال قلعه نویی برکنار می شود یا نه نیز گفت: به هر حال هر مربی دوران افتی دارد کما اینکه این موضوع برای من هم پیش آمد. هر مربی برخی اوقات نیاز به استراحت دارد تا خستگی خود را بیرون کند اما من امیدوارم قلعه نویی تا آخر فصل بماند چون هیئت مدیره به او اعتقاد دارد و خوشحالم که از او سفت و سخت حمایت می‌کنند.

مظلومی: استقلال افت کرده است/ قلعه‌نویی هم نیاز به استراحت دارد
وی در مورد اوضاع این روزهای پرسپولیس هم اظهار داشت: شاید درست نباشد خودم را جای درخشان بگذارم اما اگر من هم در این شرایط بودم شاید همین رویه درخشان را در پیش می گرفتم چرا که در شرایط خاصی آمده و همه از وی توقع نتیجه دارند اما واقعا دست وی از نظر کمبود بازیکن خوب بسته است و شرایط سختی دارد. در نظرسنجی این هفته برنامه 90 هم به نظر من هر 4 مورد به صورت زنجیروار دخیل هستند.

سرمربی سابق استقلال درپایان درخصوص تیم ملی هم به مشرق گفت: امیدوارم کی روش تاکتیک جام جهانی را در استرالیا پیاده نکند چرا که اگر می خواهیم قهرمان شویم دفاع صرف کارساز نیست و باید یک تیم هجومی را به میدان بفرستد./آ
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴