BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> دایی کوچکتر از آن است که از مایلی‌کهن ابراز پشیمانی بخواهد | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۵۷۸۹۳
دستیار محمد مایلی‌کهن گفت: علی دایی کوچک‌تر از آن است که مایلی کهن بخواهد ابراز پشیبمانی کند و او هم رضایت بدهد.
۰
plusresetminus
بلاغ- نادر فریادشیران در خصوص اینکه علی دایی اعلام کرده تا زمانی که مایلی‌کهن ابراز پشیمانی نکند او رضایت نخواهد داد، تا از زندان آزاد شود اظهار داشت: علی دایی خیلی کوچکتر از این است که از مایلی‌کهن بخواهد ابراز پشیمانی کند تا برای آزادی او از زندان رضایت بدهد.

وی ادامه داد: من خودم حاضر هستم ۹۰۰ سال به زندان بروم اما دایی باید از اسب غرورش پیاده شود. البته کسی منکر این نمی‌شود که دایی افتخارات بزرگی برای کشورمان کسب کرده اما نباید این مساله باعث شود تا فخرفروشی کند. آقای دایی! خیلی کوچکتر از آن هستی که از مایلی‌کهن ابراز پشیمانی بخواهی، اصلا مگر کسی به استاد خودش این حرف را می‌زند. مایلی‌کهن حداقل چمدان پدر و مادر تو را یک بار در مکه جابه‌جا کرد و به حرمت آن هم که شده نباید این حرف را بزنی. واقعا این صحبت‌ها در شأن فوتبال ما نیست و من نمی‌دانم چه بگویم.

دستیار مایلی‌کهن تصریح کرد: دیروز تولد من بود اما واقعا سیاه‌ترین روز فوتبال ایران بود که باید یکی از با شرف‌ترین، بهترین، پاک‌ترین و سالم‌ترین افراد این فوتبال به زندان برود. کجا یک نفر از اهالی فوتبال می‌تواند یک مورد تخلف از مایلی‌کهن بیان کند.

فریادشیران تصریح کرد: البته بحث مصاحبه کردن فرق دارد. مثلا من نمی‌دانستم که اگر یک نفر بگوید وقتی تو در قنداق بودی من فوتبال بازی می‌کردم این جمله جرم است. اما کجا یک شاگرد با استاد خود چنین برخوردی می‌کند. من از همین جا از طرف مایلی‌کهن می‌گویم که او هیچ وقت ابراز پشیمانی نخواهد کرد و خود من هم دست کسی را که باعث شود به زندان بروم و در کنار مایلی‌کهن باشم را می‌بوسم.

وی در پاسخ به این سوال که مقصر اصلی در این جریان دایی است یا مایلی‌کهن گفت: سوال خوبی پرسیدید، مایلی‌کهن و دایی می‌توانند نظرات خود را بیان کنند قطعا هر دو طرف علاقه‌مندانی دارند که قابل احترام هستند من در حد قضاوت نیستم و در این خصوص هر تصمیمی که قاضی و دادگاه بگیرد را می‌پذیرم. اما می‌خواهم بگویم که یک نفر پیدا شود و بگوید مایلی‌کهن تا به حال به مدیر، مربی و یا بازیکن خود فحاشی کرده اما همین افراد که فایل صوتی‌شان منتشر شد به شخصی مانند پروین می‌گویند «می‌دهیم تو را با قمه تکه تکه کنند» یا فایل صوتی‌شان توسط مازیار ناظمی منتشر می‌شود که به محمد مایلی‌کهن فحاشی می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: من در این مورد اظهارنظر نمی‌کنم و مردم بهترین قاضی هستند تا بگویند حق با چه کسی است./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴