تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۵۷۸۸۹
پیشکسوت پرسپولیس گفت: در شرایط کنونی عذرخواهی مایلی‌کهن به صلاح نیست و دایی باید کمی کوتاه بیاید.
۰
plusresetminus
بلاغ- علی پروین پس از ملاقات با محمد مایلی‌کهن اظهار داشت: مایلی‌کهن شاگرد من است و وظیفه من بود که روز گذشته بیایم اما دیر خبردار شدم و امروز به ملاقات او آمدم. یکی دو ساعت هم با او صحبت کردم. باید بگویم که حرمت‌شکنی در این مسئله صورت گرفت و این خیلی برای جامعه ما بد است. شاگرد از معلم خود شکایت می‌کند و او را به زندان می‌اندازد.

وی ادامه داد:‌ با محمد (مایلی‌کهن) یکی دو ساعت صحبت کردیم و دنبال این هستیم تا رضایت دایی را جلب کنیم.

پروین در مورد اینکه چه توصیه‌ای به هر دو طرف دارد، تصریح کرد:‌من هر دو طرف را می‌گویم. بی‌حرمتی به وجود آمده در شرایط کنونی عذرخواهی محمد صلاح نیست. دایی کم باید کوتاه بیاید.با استیلی،‌هدایتی و عابدزاده دنبال راه حلی هستیم تا در روزهای آینده این موضوع را حل کنیم.

وی تاکید کرد: چنین مسائلی خیلی زشت است به محمد هم گفتم که جامعه هم اکنون در بیرون نسبت به این موضوع ناراحت هستند به خصوص ورزشکاران .امیدوارم این موضوع هر چه زودتر حل شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه چه عاملی باعث چنین حرمت‌شکنی شده، یادآور شد: وقتی پول وارد ورزش می‌شود چنین اتفاقی می‌افتد و این مسائل و حرمت‌شکنی‌ها به وجود می‌آید. با پول چنین بساط‌هایی پهن می‌شود.

پروین در مورد اینکه مایلی‌کهن اتهاماتی را علیه علی دایی مطرح کرده، تاکیدکرد: اصلا من مقصر دایی باید گذشت کند. مگر در گذشته شاگردان من علیه من مصاحبه نکردند؟ من یک بار هم جواب آنها را ندادم. دایی باید ده‌ها بار گذشت کند.

وی در مورد اینکه به دیدار علی دایی هم خواهد رفت، گفت:‌ ما به سراغ دایی هم می‌رویم تا این مسئله را حل کنیم این مسئله برای جامعه ورزش و ایران بد است.

پروین در خصوص انتقادهای که به وزیر ورزش نسبت به شکایت از علی دایی داشته، یادآور شد: وزیر ورزش متولی ورزش است و باید روی سر همه ورزشکاران دست بکشد. او بیاید و بگوید که به چه علت‌هایی دایی را عوض کرده. مگر جرم است که این کار را کرده است. اگر دایی هم محکوم شود دوباره این بساط را داریم و این مسله اصلا خوب نیست.

وی در مورد اینکه مایلی‌کهن عذرخواهی نمی‌کند، گفت: او عذرخواهی نمی‌کند و به صلاح نیست./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲