تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۵۷۸۸۰
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:مگر مایلی کهن قتل انجام داده که به زندان بیفتد؟
۰
plusresetminus
بلاغ- حمید درخشان درباره شرایط سرخپوشان و آماده سازی پرسپولیس برای دربی عنوان کرد:شرایط بسیار خوبی داریم.تمرینات خوبی را انجام دادیم و می خواهیم با ارائه یک بازی منطقی و زیبا سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره اینکه پرسپولیس امروز تمرین سخت بدنسازی را سپری کرد گفت:من احساس می کنم که بازیکنان از نظر شرایط ایده آل بدنی دور هستند.ما از این فرصت استفاده کردیم تا بدن بازیکنان را به شرایط ایده آل برسانیم و در بازی دربی از این نظر مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جلسه ای که با کادر فنی پس از پایان تمرین داشت گفت:ما باید یک برنامه ریزی کامل و منسجم داشته باشیم.به همین دلیل تصمیم گرفتیم با کادر فنی جلسه ای داشته باشیم.در این نشست برنامه کاملی را از نظر بدنی و تاکتیکی تدوین کردیم و کاملا طبق برنامه پیش می رویم.

وی درباره اینکه آیا می تواند در دربی شکست ناپذیری اش را حفظ کند اظهار داشت:دربی بازی است که همه به دنبال بازی زیبا و تماشاگرپسند هستند.ما هم سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.نتایج دربی هیچ گاه قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است اما من امیدوارم در دربی برنده باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره زندانی شدن محمد مایلی کهن گفت:برای خودم،پرسپولیس و شخص علی دایی فوق العاده متاسفم.محمد مایلی کهن به گردن همه ما دین دارد.حتی اگر او سرمربی تیم ملی نبود چه بسا فردی به نام علی دایی در فوتبال ایران شناخته نمی شد.مگر مایلی کهن قتل انجام داده که به زندان بیفتد؟

وی افزود:هر اتفاقی بوده صحبتی بوده میان استاد و شاگرد.واقعا برای دایی متاسفم که نتوانست خودش را کنترل کند.متاسفم برای این فوتبال که پیشکسوت و استخوان خرد کرده اش باید راهی زندان شود.وقتی این اتفاقات می افتد دیگر باید از بازیکنان چه انتظاری داشت و چگونه به آنها گفت به حاشیه نروید.ما خودمان در حاشیه هستیم و نمی توانیم به آنها چیزی ارائه کنیم./آ
منبع : کاپ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴