دبیر ستاد هفته کتاب و کتابخوانی قائم‌شهر خبر داد:

برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه قائم آل محمد(ص)

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۵۷۸۳۶
دبیر ستاد هفته کتاب و کتابخوانی قائم‌شهر گفت: نمایشگاه کتاب در کتابخانه قائم آل محمد(ص) برپا می‌شود
۰
plusresetminus
بلاغ-صادق زارعی در جلسه ستاد هفته کتاب و کتابخوانی در فرمانداری قائم‌شهر در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که "کتاب باید وارد زندگی مردم شود" گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح شهرستان است.

دبیر جلسه ستاد هفته کتاب و کتابخوانی قائم‌شهر به عناوین روزشمار هفته کتاب و برنامه‌های پیشنهادی در این هفته نیز اشاره کرد.

 وی دیدار کتابداران و مسئولین فرهنگی شهرستان با آیت الله معلمی، برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب با تخفیف ۲۰ تا۴۰ درصد در سطح شهرستان، تجلیل از فعالان کتاب، رونمایی از کتاب در مراسم تجلیل از فعالان عرصه کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه قائم آل محمد(ص)، برپایی ایستگاه اهداء کتاب در میدان طالقانی قائم‌شهر جهت جمع آوری کتب از مردم را از جمله برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی برشمرد.

زارعی عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان در طول هفته کتاب، بازدید دانش آموزان مدارس ازکتابخانه‌های عمومی شهرستان بمنظور ترغیب و تشویق و آشنایی کلیه دانش آموزان از محیط کتابخانه و ترویج فرهنگ مطالعه، فروش کتاب با تخفیف ویژه در کتابفروشی‌های شهرستان با هماهنگی اتحادیه صنف کتابفروشان قائم‌شهر، نمایش شعارهای مناسب با موضوع کتاب و کتابخوانی در بیلبوردهای سطح شهرستان، اهدای کتاب به مدارس بخصوص مدارس محروم روستایی، افتتاح کتابخانه در یکی از بقاع متبرکه شهرستان از دیگر برنامه های این هفته دانست.

دبیر جلسه ستاد هفته کتاب و کتابخوانی قائم‌شهر اذعان داشت:کتاب با موضوع محرم و عاشورا بدلیل تقارن هفته کتاب با ماه محرم نقد و بررسی می‌شود./ع
منبع : قائم آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲