تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۵۷۸۲۵
سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی اظهار کرد: معرفی منتسبان به فتنه 88 برای وزارت علوم لجبازی دولت با مجلس است.
۰
plusresetminus
معرفی منتسبان به فتنه ۸۸ برای وزارت علوم لجبازی دولت با مجلس است
بلاغ- احمد سجادی، درباره معرفی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما از دولت تدبیر و امید انتظار داشتیم بعد از تدابیر لازم فردی که به دور از حاشیه های سیاسی باشد برای وزارت علوم معرفی کند.

 

وی با بیان اینکه وزیر جدید پیشنهادی علوم از مرتبطین فتنه ۸۸ است و مطمئنا تفکرات مصطفی معین را در وزارت علوم اجرا می کند، اذعان کرد: قطعا خط قرمز مجلس شورای اسلامی فتنه ۸۸ است و دولت با معرفی ایشان به وزارت علوم توهین کرده است.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افراد توانمند و ارزشی در وزارت علوم برای معرفی به عنوان گزینه پیشنهادی وجود دارند، تصریح کرد: معرفی منتسبان به فتنه ۸۸ برای وزارت علوم لجبازی دولت با مجلس است.

 

سجادی بیان کرد: متاسفانه کسانی در پشت پرده حضور دارند که به خاطر حفظ منافع شان در دانشگاه ها و وزارت علوم مشاوره نادرست به رئیس جمهور در خصوص وزاری پیشنهادی می دهند.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه رای و فضای اکثریت مجلس به وزیر پیشنهادی جدید علوم رای مخالف است، یادآور شد: مجلس شورای اسلامی بارها موضع خود در قبال فتنه ۸۸ را  به دولت اعلام کرده است.

 

وی در پایان  با بیان اینکه احتمالا دولت دوست ندارد فردی بی حاشیه را به مجلس معرفی کند،گفت: خط قرمز مجلس شورای اسلامی فتنه ۸۸ است و اگر بارها دولت چنین افراد مسئله داری را به مجلس معرفی کند، مجلس شورای اسلامی به آن رای اعتماد نخواهد داد.
انتهای پیام/

منبع : صبح توس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴