تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
کد مطلب : ۵۷۸۲۱
شرکت اپل در تلاش است تا نرم افزارها و خدمات خود را در میان شرکت‌های تجاری نیز با قدرت و جدیت بیشتری معرفی کند و به همین منظور همکاری گسترده‌ای را با بخش خصوصی آغاز کرده است.
۰
plusresetminus
بلاغ- به نقل از اپل اینسایدر، به منظور حضور قدرتمندانه در میان شرکت‌های تجاری، اپل در حال مذاکره با توسعه دهندگان و برنامه نویسان حرفه‌ای است تا در نهایت بتواند خدمات و نرم افزارهای تازه ای را برای رفع نیازهای آنها عرضه کرده و از سوی دیگر محصولات موجود را نیز بر مبنای درخواست ها ونیازهای آنها به روز کند.

منابع خبری می‌گویند اپل گروه هایی را برای مذاکره در این زمینه ها به شرکت های بزرگ تجاری فرستاده و آنها با روسای واحدهای فناوری اطلاعات شرکت های مذکور وارد مذاکره شده اند. یکی از این شرکت ها سیتی گروپ است که خدمات مالی گسترده‌ای ارائه می‌دهد ولی هنوز از امضای قرارداد میان دو طرف خبری در دست نیست.

از جمله شرکت های فناوری که اپل برای ارائه خدمات و سرویس های خود در مقیاس تجاری با آنها وارد مذاکره شده می توان به ServiceMax و PlanGrid اشاره کرد که اولی برنامه همراهی برای تسهیل دسترسی مهندسان فعال در حوزه ساخت و ساز به نقشه ها و بررسی مشترک آنها طراحی کرده است.

گفته می شود اپل در این زمینه همکاری هایی را با آی بی ام نیز به عمل آورده و احتمال می رود که این همکاری منجر به عرضه محصولاتی مشترک نیز بشود./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰