تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۵۷۷۸۲
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بخشی از صحبت‌های دایی که گفت فقط پاسخ وزیر را می‌دهد و گودرزی نباید سرباز و فیلش را بفرستد، عنوان کرد: وزیر کارهای مهمتری دارد و باید به مشکلات ورزش برسد، نه اینکه همه کار‌هایش را‌‌ رها کند و وارد اینگونه ماجرا‌ها شود. امیدوارم که روزی این بداخلاقی‌ها از ورزش ما جمع شود.
۰
plusresetminus
دایی ضبط صوت شد، وزیر تهدید به استیضاح!

به گزارش بلاغ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از هواداران فوتبال خواست تا این تیم را در دیدار با کره‌جنوبی حمایت کنند. برنامه نود بعد از یک هفته وقفه در پخش به دلیل مشکلاتی که بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما بابت حق پخش تلویزیونی به وجود آمده بود، شب گذشته (دوشنبه) به روی آنتن رفت که این برنامه بخش‌های ویژه‌ای داشت. مهم‌ترین موضوع این برنامه نیز پرداختن به بحث بازیکن سالاری بود که سوال پیامکی را هم به خود اختصاص داده بود.


با توجه به اتفاقاتی که در تیم پرسپولیس رخ داد و بازیکنانی مانند پیام صادقیان، محمد عباس‌زاده، رضا حقیقی و... به تعویض‌هایشان اعتراض کردند، عادل فردوسی‌پور از حسین کلانی و حمید جاسمیان در برنامه‌اش دعوت کرد تا موضوع بازیکن سالاری را به صورت ریشه‌ای دنبال کند.


سوال برنامه نود هم به این موضوع اختصاص داشت که کدام مسئله باعث شده بازیکن سالاری در فوتبال ایران رشد پیدا کند؟ از بین چهار گزینه‌ای که برای پاسخ دادن به این سوال انتخاب شده بود، حمایت مدیران از بازیکنان خاطی و بستن قراردادهای غیر حرفه‌ای بیشترین رأی را آورد تا بینندگان برنامه نود مدیران عامل باشگاه‌ها را عامل اصلی بازیکن سالاری بدانند.
البته بخش جنجالی برنامه دوشنبه شب نود به ماجرای شکایت محمود گودرزی از علی دایی و علیرضا رحیمی مربوط بود. جایی که پس از صحبت‌های دایی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و یک نماینده مجلس هم وارد این ماجرا شدند.


مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به صحبت‌های علی دایی در خصوص محمود گودرزی روی خط برنامه نود آمد و گفت: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خودش تصمیم به برکناری دایی گرفت و وزیر ورزش نقشی در این برکناری نداشت. پس از این ماجرا هم آقای سیاسی اعلام کرد تمام پول این فصل دایی که حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده را پرداخت کرده است.
وی افزود: مواردی که دایی مطرح می‌کند سالهاست توسط او دنبال می‌شود. در رده ملی و باشگاهی تمام مسئولان و مقامات را متهم کرده و به نظرم درست نیست که سیاست و ورزش را به یکدیگر ربط دهد. او برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند و نمی‌دانم این داستان‌ها چیست.


مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه محمود گودرزی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس است و قانوناً هم می‌توانسته دایی را از سرمربیگری این تیم برکنار کند اما از این قدرتش استفاده نکرده، اظهار داشت: شکایت گودرزی از دایی جزو حقوق وزیر ورزش محسوب می‌شود. وی به دلیل جایگاه حقیقی و حقوقی‌اش از این مربی شکایت کرده و همانطور که آقای دایی از معلم خود یعنی آقای مایلی‌کهن شکایت کرد و برای او حکم جلب گرفته [که البته این حق طبیعی اوست] وزیر هم تصمیم گرفت از دایی شکایت کند.


ناظمی به مبلغ قرارداد دایی با باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مبلغ قرارداد کادرفنی پرسپولیس بسیار بالا بود و قرارداد علی دایی در سه سال چیزی نزدیک به ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌شد، اما وزیر در برکناری دایی بی‌ارتباط بود و هیئت مدیره او را برکنار کرد. اگر گودرزی می‌خواست دخالتی در این خصوص داشته باشد، نظرش را به هیئت مدیره که در رأس آن‌ها آقای سیاسی حضور دارد منتقل می‌کرد. اعضای هیئت رئیسه می‌توانند شهادت بدهند که وزیر در برکناری دایی دخالتی نداشته است.


وی ادامه داد: حالا که حرف به اینجا کشیده شده باید بگویم در یک محفلی صحبت از هزینه بالای کادرفنی پرسپولیس بود که وزیر گفت لااقل محمد دایی که دانش فنی بالایی هم ندارد از کادرفنی کنار گذاشته شود تا کمی هزینه‌ها را تعدیل کنیم.


مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بخشی از صحبت‌های دایی که گفت فقط پاسخ وزیر را می‌دهد و گودرزی نباید سرباز و فیلش را بفرستد، عنوان کرد: وزیر کارهای مهمتری دارد و باید به مشکلات ورزش برسد، نه اینکه همه کار‌هایش را‌‌ رها کند و وارد اینگونه ماجرا‌ها شود. امیدوارم که روزی این بداخلاقی‌ها از ورزش ما جمع شود.


رحیم زارع، نماینده مجلس شورای اسلامی هم که توسط علی دایی به این ماجرا وارد شد در خصوص اتفاقاتی که افتاده، گفت: آقای رحیمی از من کمک ۲، ۳ میلیاردی داشت تا به پرسپولیس کمک شود و من هم با وزیر تماس گرفتم. به آقای گودرزی پیامک زدم که او پاسخی نداد. حتی به او پیامک دادم که به خاطر سوءمدیریتش ممکن است استیضاح شود و بازهم پاسخی نداد.


وی ادامه داد: وزیر را در محفلی دیدم و به او گفتم که اینجا وزارتخانه است و دانشکده مدیریت نیست. از او پرسیدم که چرا به پرسپولیس کمک نمی‌کند که پاسخ وزیر این بود: «رحیمی هم راه رویانیان را می‌رود. او که یک بازنشسته بود را مدیرعامل پرسپولیس کردم و خواستم که دایی را برکنار کند اما چنین کاری نکرد. من هم تا زمانی که دایی باشد کمکی به پرسپولیس نمی‌کنم. رحیمی با برادر دایی قرارداد ۵۰۰ میلیونی بسته و به او گفتم اگر چنین کاری نمی‌کرد خود دایی با قهر از تیم می‌رفت و آن موقع کار به فیفا هم نمی‌کشید.» بعد من به وزیر گفتم که پاسخ رحیمی را چه بدهم که گودرزی هم خواست همین حرف‌ها را به رحیمی منتقل کنم.


در ادامه برنامه حمیدرضا سیاسی نیز روی خط آمد و اعلام کرد: وزیر هیچ وقت به ماجرای برکناری دایی ورود نکرد و این تصمیم هیئت مدیره بود. حتی گودرزی بعد از برکناری دایی از نوع رفتاری که صورت گرفت ناراحت بود که من به خدمت رسیدم و توضیحاتی دادم که آقای گودرزی قانع نشد. او گفت که در شأن یک قهرمان ملی نبود که اینگونه برکنار شود و باید احترام دایی حفظ می‌شد.


دایی که در صحبت‌هایش سیاسی را متهم کرد و گفت فایل صوتی حرف‌های متناقض او را دارد با واکنش مازیار ناظمی روبرو شد. مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص این صحبت‌های دایی گفت: خوب نیست که کسی بخواهد حرف‌های خصوصی شخص دیگری را ضبط کند و قصد پخش کردنش را هم داشته باشد. این کار ضبط صوت شدن است! و کسانی که می‌گفتند آقایان ضبط صوت هستند حالا خودشان ضبط صوت شده‌اند. ما هم فایل‌های صوتی زیادی داریم که اگر نیاز باشد آن‌ها را ارائه می‌دهیم.


برنامه نود که بیشتر به این موضوعات اختصاص داشت، قرار شد در هفته آینده به بحث تیم ملی بپردازد. برنامه هفته آینده فردوسی‌پور با پخش مصاحبه کامل علی کریمی و ارتباط مستقیم با کارلوس کی‌روش روی آنتن خواهد رفت.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰