به بهانه پاسداشت از مجاهدت های مازندرانی‌ها

نامگذاری یک میدان در سوسنگرد به نام «مازندران»

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۵۷۷۷۴
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به نامگذاری میدانی در سوسنگرد به نام مازندران گفت: باید کسانی که در بازسازی شهر سوسنگرد نقش داشتند، شناسایی و به مردم معرفی شوند.
۰
plusresetminus
نامگذاری یک میدان در سوسنگرد به نام «مازندران»
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در دومین جلسه بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد قهرمان با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «تا فردا سوسنگرد باید آزاد شود»، خطاب به مسئولان، اظهار داشت: همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد قهرمان، فضای شهرهای استان باید با حال و هوای سوسنگرد عجین شود.

وی با بیان اینکه مردم و رزمندگان مازندران در بازسازی سوسنگرد نقش عمده‌ای داشتند، گفت: مردم مازندران، سوسنگرد را در دل جنگ ساختند و این مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: باید کسانی که در بازسازی شهر سوسنگرد نقش داشتند، شناسایی و به مردم معرفی شوند.

ملکی با بیان اینکه نقش مردم مازندران باید در شهر سوسنگرد نمود داشته باشد، بیان داشت: با رایزنی‌هایی که با فرمانده سپاه سوسنگرد داشتیم، درصدد هستیم تا بتوانیم نام مازندران را برای یکی از میادین این شهر انتخاب و نامگذاری کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما