تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۵۷۷۵۰
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، اصولگرایان به دلیل اختلافاتی که در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته داشتند، عرصه قدرت را به دولت تدبیر و امید سپردند و تا یکسال پس از انتخابات نیز بحث بر سر اختلافات به وجود آمده در این جریان همچنان ادامه داشت.

اما در طول یکی دو ماه گذشته اصولگرایان با توجه به فعالیت های گسترده رقیب، برای عقب نماندن از قافله، جلسات وحدت آفرین خود را آغاز کردند و اولین جلسه نیز در تهران با حضور جمعی از اصولگرایان برگزار شد.

در ادامه اما این روزها شنیده می شود جلسات استانی اصولگرایان به شدت فعال شده و حجت الاسلام سید رضا تقوی نیز با حضور در ۱۵ استان، همایش های پرشوری را در راستای ایجاد وحدت میان جریان اصولگرا برگزار کرده است.

در این باره همچنین گفته می شود قرار است این جلسات در سایر استان های باقی مانده کشور نیز ادامه یابد تا بحث وحدت اصولگرایان در سراسر کشور نهادینه شود.

از همین رو به نظر می رسد که وحدت اصولگرایان در حال شکل گیری است و هماهنگی های لازم در شهرستان ها صورت گرفته است. در این زمینه حتی گفته می شود که خیال حجت الاسلام تقوی از وحدت در شهرستان ها راحت شده و قرار است تمرکز بیشتری بر پایتخت صورت پذیرد.
منبع : دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰