تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۵۷۷۲۹
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که از باشگاه پیشین خود به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند.
۰
plusresetminus
بلاغ-محسن بنگر در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از او گفت: در سه سال و نیم گذشته که از سپاهان جدا شدم از سوی برخی از هواداران این تیم انواع و اقسام بی‌احترامی به من شده است اما من چیزی نگفته‌ام. البته حساب این هواداران با هواداران اصیل سپاهان جداست.

وی ادامه داد: هواداران اصیل سپاهان می‌دانند که من از این باشگاه 160 میلیون طلب دارم اما هیچگاه حرف از شکایت نزده‌ام. متأسفانه پس از هشت سال زحمت کشیدن برای سپاهان جواب زحماتم را با شکایت دادند.

بنگر با تأکید بر اینکه می‌داند این اتفاقات از کجا نشات می‌گیرد، گفت: مسلماً هواداران سپاهان می‌دانند که چه کسی برای آنها و تیم‌شان زحمت کشیده است. من در روزهای طلایی سپاهان در این تیم بوده‌ام اما اینطور با من برخورد کردند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حالا که آقایان از من شکایت کردند من هم برای زنده شدن طلبم از باشگاه سپاهان شکایت می‌کنم. واقعاً هیچ کجای دنیا چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. من قهرمانی‌های متعددی با سپاهان داشتم و هیچ وقت فکر نمی‌کردم با من چنین رفتاری کنند. با این رفتار فهمیدم که ما فوتبالیست‌ها باید به فکر خودمان باشیم نه چیز دیگری.

وی تصریح کرد: دوستانی که قبلاً همبازی من در سپاهان بودند و الان در این تیم هستند بدانند که با من چه رفتاری شد. من زمانی «محسن با تعصب» سپاهان بودم ولی حالا از من شکایت کرده‌اند./ع
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴