تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۵۷۷۲۳
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اتمام پروژه تعریض جاده قائم‌شهر به جویبار و بالعکس که طول آن ۱۵ کیلومتر است، ۱۰ سال طول کشیده که این رکورد را باید در کتاب گینس ثبت کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، کمال علیپور صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی اظهار داشت: لیگ جهانی کشتی آزاد ۵ تا ۷ آذر و با حضور بیش از ۱۵ کشور صاحب نام کشتی در جویبار برگزار می شود.

وی افزود: لازم است وزیر ورزش و جوانان از منطقه بازدید داشته باشد تا این مسابقه به بهترین شکل در کشور برگزار شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اتمام پروژه تعریض جاده قائم‌شهر به جویبار و بالعکس که طول آن ۱۵ کیلومتر است، ۱۰ سال طول کشیده که این رکورد را باید در کتاب گینس ثبت کرد.

علیپور با اشاره به اینکه پروژه جاده سوادکوه به قائم‌شهر با جدیت ادامه ندارد، بیان داشت: نظارت از این پروژه کافی نیست و با توجه به اینکه قرار بود تا پایان اسفند سواره روها چهار بانده شود و ساخت تونل ها و پل ها نیز به پایان برسد، نظارت جدی از این پروژه را در دستور کار قرار گیرد.

وی در رابطه با عقب ماندگی حقوق بازنشستگان، ابراز داشت: جای تعجب دارد حقوق بازنشستگان فولاد ۳۰ روز عقب مانده و هنوز تکلیف مطالبات آنان مشخص نشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه خطاب به وزیر بهداشت گفت: بیمارستان رازی قائم‌شهر بیش از ۵۰۰ هزار نفر را پوشش می دهد ولی کار پروژه عمرانی آن تعطیل است و وضعیت نابسامانی دارد، همچنین بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان و بیمارستان جراحی قلب نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده با اشاره به قول وزیر نفت مبنی بر رسیدگی به منطقه سوادکوه، تصریح کرد: ورسک، آلاشت، کسلیان و لفور از مناطق سردسیری سوادکوه بوده که وزیر نفت قول داد گازرسانی این منطقه را تا پایان سال ۹۴ انجام دهد، نکند مردم دچار مشکل شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴