تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۵۷۶۷۶
برای حضور مازندران در نمایشگاه مطبوعات تهران از چندی قبل با همکاری و تعامل خانه مطبوعات مازندران تدابیر لازم به عمل آمده تا غرفه مناسبی در اختیار این استان قرار گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباسعلی ابراهیمی با اشاره به برپایی بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی کشور که از ۱۷ تا ۲۳ آبان امسال دایر است، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده غرفه مازندران در قالبی جذاب و برگرفته از فرهنگ بومی مازندران در این نمایشگاه برپا شده است.

وی افزود: برای حضور استان در نمایشگاه مطبوعات تهران از چندی قبل با همکاری و تعامل خانه مطبوعات مازندران تدابیر لازم به عمل آمده تا غرفه مناسبی در اختیار این استان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: در غرفه مازندران شماره‌های مختلف نشریات محلی استان به دوستداران مطبوعات اهدا می‌شود.

ابراهیمی اظهار داشت: در این غرفه کتابچه‌ای برای معرفی مطبوعات استان در نظر گرفته شده و در اختیار مردم قرار داده می‌شود و مسئول واحد مطبوعات ارشاد مازندران و خانه مطبوعات نیز در آنجا حضور می‌یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید خبرنگاران استان مازندران و مدیران استان از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حال انجام است.

وی آشنایی رسانه‌ها با ظرفیت‌های یکدیگر را دیگر کارکرد این نمایشگاه خواند و افزود: نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها می‌تواند محلی برای آشنایی نشریات با توانایی‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر باشد تا در نهایت با تبادل نظر میان آنها سبب ارتقای ظرفیت‌های رسانه‌ای در سطح کشور شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، بهترین مکان برای ارائه ظرفیت‌ها و توانایی‌های رسانه‌ها است و فضایی رقابتی در میان نشریات ایجاد می‌کند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، امروز با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران گشایش یافت.

۵۶۰ رسانه از جمله ۳۷۳ رسانه خصوصی و ۱۸۳ رسانه دولتی برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کردند.

در نمایشگاه بیستم، ۳۸ روزنامه، ۲۰ خبرگزاری، ۱۱۶ رسانه آموزشی و تخصصی، چهار تشکل مطبوعاتی، ۶۳ رسانه سیاسی ـ اقتصادی، ۷۰ نشریه عمومی و خانواده، هشت رسانه غیرفارسی زبان، ۴۵ رسانه فرهنگی، ۱۰ رسانه کودک و نوجوان، ۲۴ موسسه رسانه‌ای، ۶۷ نشریه استانی و ۱۳ عنوان نشریه ورزشی حضور دارند.

امسال دو بخش رسانه‌های مرتبط با دین و اندیشه با ۲۳ عنوان و روابط عمومی دستگاه‌ها و همچنین کسب و کار مرتبط با رسانه با ۳۳ عنوان به این نمایشگاه اضافه شده‌اند.

همچنین قرار است بولتن نمایشگاه هر روز توسط یکی از روزنامه‌ها منتشر شود.

رسانه‌های خارجی مستقر در ایران نیز محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور، از امروز تا ۲۳ آبان از ساعت ۹ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴