تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۵۷۶۳۶
اولین یادواره علمای بخش کجور که در مسجد جامع روستای کندلوس برگزار شد
۰
plusresetminus
بلاغ-حجت الاسلام یزدان جهاندار لاشکی در اولین یادواره علمای بخش کجور که در مسجد جامع روستای کندلوس برگزار شد با اشاره به اهمیت این مراسم اظهار داشت: با توجه به پیام آیت الله مکارم شیرازی در نکو داشت علمای کجور، تقدیر از خدمات آنان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه وظیفه و رسالت ما حوزویان تبلیغ مستر است، افزود: علمای بخش کجور همه هستی و زندگی خود را برای ترویج دین اسلام و فقاهت گذاشتند و باید از آنان به درستی تقدیر و یاد شود.

امام جمعه کجور یادآور شد: شبکه های مختلف ماهواره ای و سایتهای خبری زیادی بر علیه حوزه و حوزویان برنامه و توطئه دارند که باید با برگزاری برنامه های مناسب مقابل آن ایستاد.

حجت الاسلام جهاندار خاطر نشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و در طول سال هر اندازه که یادواره شهدا برگزار شود کم است ولی در کنار آن باید یادواره علما نیز برگزار شود تا به فراموشی سپرده نشوند.

مسئول ستاد یادواره علمای کجور تصریح کرد: در این سال که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری بنام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است نشان دهنده توجه و نگاه ویژه مقام معظم به این گونه برنامه ها می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در همه کشور و سایر نقاط، کجور به واسطه علمای فرزانه ای که داشته است معروف است و ما باید قدر این موهبت را بدانیم.

امام جمعه کجور افزود: این همایش اولین گامی بود که در جهت شناساندن علمای کجور برداشته شد و در آینده نیز با حمایت همه مسئولین و مردم و دست اندرکاران ادامه خواهد داشت.

در ادامه پیام آیت الله مکارم شیرازی برای برگزاری این یادواره به صورت تصویری برای حاضرین پخش شد./ع

منبع : نوشهرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴