تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۵۷۶۲۶
مالک باشگاه شهروند سورک هدف اصلی تیم در نیم فصل دوم را کسب نتیجه دانست و اظهار داشت: در نیم فصل دوم یکی از اهداف ما گرفتن نتیجه است چون همیشه با برد است که تیم شرایط خود را حفظ می کند.
۰
plusresetminus
بلاغ-حسن رمضانی مالک تیم فوتبال نوجوانان شهروند سورک در گفتگو با ما در خصوص تیم شهروند گفت: نیم فصل لیگ دسته یک جوانان استان به اتمام رسید و تیم شهروند سورک در 8 بازی خود توانست با سه برد، دو مساوی و سه باخت و کسب 11 امتیاز در رده ششم قرار بگیرد.

وی نتیجه بدست آمده را مناسب نداست و افزود: از نظر نتیجه، نتایج خوبی نبود ولی از لحاظ فنی و فوتبالی که از ابتدای تشکیل تیم هدفمان ارتقاء سطح فنی بازیکنان بود راضی هستم.

رمضانی از عملکرد بازیکنان ابراز رضایت کرد و گفت: در بازیهایی که باختیم تنها نتیجه را واگذار کردیم و تیم ما نسبت به حریف بهتر بود.

وی هدف اصلی تیم در نیم فصل دوم را کسب نتیجه دانست و اظهار داشت: در نیم فصل دوم یکی از اهداف ما گرفتن نتیجه است چون همیشه با برد است که تیم شرایط خود را حفظ می کند.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، بیان داشت: افراد زیادی بازی تیم ما را از نزدیک مشاهده کردند ولی از نتیجه راضی نبودند مطمئن باشند تا سه سال آینده هم از لحاظ فنی و کسب نتیجه شرایط بسیار بهتری را بدست خواهیم آورد البته در صورتی که حمایتهای کافی صورت گیرد.

وی یکی از اهداف اصلی تشکیل این تیم را نشان دادن شرایط اخلاقی خوب جوانان شهر سورک عنوان کرد و گفت: یکی از دلایل اصلی این بود که جوانان شهر سورک شرایط اخلاقی خوبی از خود نشان دهند و چون در محیط ورزشی هستند این شرایط ایجاد می شود.

رمضانی افزود: باشگاه شهروند تلاش می کند جدای از این قضایا بتواند فوتبالیستهای خوبی را در سطح استان و کشور مطرح کند و حق این بچه هاست و شرایطش را دارند که در لیگ های بالای ایران بازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر شرایط مورد نیاز در آینده برای این تیم فراهم شود و مسئولین شهری از آن حمایت کنند شاهد یک تیم بسیار خوب در سطح کشور بهمراه این بچه ها خواهیم بود.

رمضانی با بیان اینکه مدت چهار سال است که تیم ما تشکیل شده است و در این مدت بعضی از بازیکنان تیم دچار ناهنجاری های اجتماعی می شدند دلیل آن را دوستان اطراف آنها دانست و گفت: کسانی که اطراف بازیکنان حضور داشتند با هم همخون نبودند و این تیم باعث شد خیلی از بچه های بدنبال خلاف و اعتیاد که در سورک مشهود است و چیزهایی که به آن دامن می زنند نروند.

فوتبالیست جوان سورکی به خانواده نوجوانانی که در هر رشته ورزشی در حال فعالیت هستند توصیه کرد که حمایت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: خانواده هایی هستند که به فرزندان خود فشار می آورند که به ورزش نپردازند در صورتی که این ورزش است که به آنها کمک می کند از یک سری از شرایط نامطلوب جامعه یا شهر دوری کنند و آینده خوبی را برای آنها رقم خورد.

رمضانی با اشاره به فعالیت این تیم در سطح پایه، بیان داشت: تنها تیمی که در میاندورود در سطح پایه فعالیت خوبی دارد شهروند سورک است که بازیکنانی از دارابکلا و جامخانه در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه مهره های انسانی برای داشتن یک تیم قدرتمند در آینده را داریم، افزود: شرایط تیم طوری است که اگر برنامه خوبی برای سالهای آینده باشد می توانیم یک تیم بسیار قدرتمند در منطقه داشته باشیم.

رمضانی از شهردار سورک که خود نیز یک فرد ورزشی است و در مقطعی از تیم حمایت کرد تشکر کرد و گفت: از آقای ولیزاده انتظار داریم بعنوان شهردار سورک حمایت ویژه تری با کمک شورا از این تیم داشته باشد.

وی از اعضای کادر فنی تیم آقایان محمدباقر ملازاده، روزبه محمدعلیزاده، امین کهن روز ، سلمان مبرا، مجتبی اباذری با وجود مشکلات زیاد که در زندگی وجود دارد بدون هیچ چشم داشتی خود را کاملا در اختیار تیم قرار دادند و با علاقه زیاد برای تیم کار می کنند تقدیر و تشکر کرد.

رمضانی در پایان از اقایان رجب نژاد که در سال قبل و عباس فولادیان در سال جاری هزینه های تیم را تقبل کرده اند تشکر کرد./ع

منبع : میانخبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴