تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۵۷۶۱۷
پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تنها مصدوم ما عباس‌زاده است و امروز از اين بازيکن MRI مي‌گيريم تا ميزان مصدوميتش مشخص شود.
۰
plusresetminus
بلاغ- مهیار مرتضوی در خصوص تعداد مصدومان پرسپولیس در شرایط فعلی گفت: فعلا فقط محمد عباس‌زاده که روز پیش از بازی مقابل گسترش فولاد دچار مشکل شده بود مصدوم تیم ما است و بقیه بازیکنان در سلامت هستند و قرار است امروز از این بازیکن MRI بگیریم تا میزان مصدومیت عباس‌زاده مشخص شود و به جز این بازیکن بقیه بازیکنان در سلامت هستند.

وی درباره وضعیت مهدی دغاغله هم گفت: درباره این بازیکن از بازی با پیکان به کادر فنی اعلام کردیم که مشکل بدنی دغاغله رفع شده و می‌تواند بازی کند اما اینکه او به میدان برود یا نه در حیطه اختیارات ما نیست و کادر فنی تعیین می‌کند که چه بازیکنی بازی کند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات درخشان در نشست خبری پس از دیدار مقابل گسترش فولاد که گفته بود این تیم ۵-۶ مصدوم دارد اما وی می‌گوید فقط عباس‌زاده مصدوم است اظهار داشت: شاید منظور درخشان مصدومیت جزئی بازیکنان بوده چرا که امید عالیشاه مصدومیت جزئی داشت که ما او را به بازی رساندیم، نوری به خاطر درد معده با مسکن بازی کرد و بنگر هم کمر‌درد داشت و شاید منظور درخشان این بازیکنان بوده که با مصدومیت جزئی به بازی رسیدند./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰