تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۵۷۶۱۳
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: زمان ما مهاجمان در محوطه ۱۸ قدم نفس نمی‌کشیدند اما حالا بازیکن راحت می‌چرخد و ضربه می‌زند و کسی سراغ او هم نمی‌رود.
۰
plusresetminus
بلاغ- محمد نوری پیشکسوت دهه ۷۰ تیم استقلال در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: به نظر من استقلال نسبت به بازی‌های قبل بهتر بود اما فکر می‌کنم یک سری از بازیکنان به فکر ساق‌های خود بودند.

وی افزود: البته کرار از بازی با پرسپولیس محروم شد اما دیگر دو کارته‌های استقلال دست به عصا بودند و در نیمه اول اصلا بازی خوبی از تیم ندیدم اما در ۱۵ دقیقه پایانی شرایط تیم عوض شد.

نوری با انتقاد از عملکرد خط دفاع استقلال گفت: وضعیت خط دفاع استقلال در هفته‌هایی که گذشت خیلی نگران‌کننده نشان داد. مهاجم در ۱۸ قدم راحت می‌چرخد و ضربه می‌زند. البته عمران زاده تازه اولین بازی بود که برای استقلال انجام داد ولی در طول فصل که ۱۴ بازی را پشت سر گذاشتیم دفاع ما اصلا خوب کار نکرد. من نگران بازی با پرسپولیس هستم.

وی که سابقه بازی در دربی‌های مختلف را با استقلال دارد با اشاره به عملکرد خط دفاع آبی‌پوشان در ۱۴ بازی گذشته گفت: به نظر من امیر‌حسین صادقی قبل از جام جهانی خیلی بهتر کار می‌کرد ولی حالا اصلا شرایط خوبی ندارد. از سوی دیگر میلاد فخر‌الدینی در کنار زمین به استقلال اضافه شده و به درد تیم می‌خورد اما کلا یا مدافعان استقلال خوب نیستند یا مربیان نتوانستند از لحاظ روحی و روانی آنها را آماده کنند. روی گل دوم هم که واقعا اشتباه داشتیم و خط دفاع استقلال خوب عمل نکرد.

وی تاکید کرد: به نظر من بعد از رفتن منتظری خط دفاع استقلال متزلزل شد اما دوست دارم دلیل این موضوع را بدانم چون این اتفاق هفته‌ها است که تکرار می‌شود.

مدافع سابق آبی‌پوشان با اشاره به زمان حضورش در استقلال گفت: نمی‌خواهم غلو کنم یا از خودم تعریف کنم اما گل‌هایی که ما می‌خوردیم یا از راه دور بود و یا اینکه در اثر کار تاکتیکی به ثمر می‌رسید. زمان ما کسی نمی‌توانست در ۱۸ قدم نفس بکشد. ما در خط دفاعی استقلال و بخصوص در رده ملی فقر داریم و ضعیف ظاهر شده‌ایم و این را من نمی‌گویم بلکه قضاوت را برعهده مردمی می‌گذارم که به ورزشگاه می‌آیند. زمان ما وسط هفته ۸۰ هزار نفر به استادیوم می‌آمدند اما حالا ۳ هزار نفر می‌آیند.

نوری با اشاره به عملکرد آبی‌پوشان طی هفته‌های اخیر گفت:‌ استقلال ۶- ۷ هفته است که خوب نتیجه نمی‌گیرد و مربیان باید این تیم را از لحاظ روحی جمع کنند. من در ۸ دربی بازی کرده‌ام و نمی‌توان گفت که در آن مسابقه تیمی که ضعیف است راحت می‌بازد. این روزها بیشتر بازیکنان استقلال و بخصوص ملی‌پوشان در شرایط خوب خود نیستند. این را بگویم بازیکنی که پیراهن استقلال را به تنش می‌کند باید بداند شماره آن پیراهن قبلا در اختیار چه کسی بوده و چه شخصی آن را به تن می‌کرده است. متاسفانه مردم به خاطر همین اتفاقات از ورزشگاه‌ها قهر کرده‌اند ولی امیدوارم در بازی با پرسپولیس نتیجه‌ای گرفته شود که هواداران با استقلال آشتی کنند.

وی در پایان گفت: خدا کند که استقلال به دور از این هفته‌های اخیر نتیجه بگیرد چون تیم ما در این اواخر نیم‌فصل خوب نتیجه نگرفت و حالا مردم از استقلال انتظار دارند./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴