تاریخ انتشارجمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۵۷۴۸۸
استاندار مازندران با اشاره به اختصاص اعتبارات دولتی برای احیا ذغال سنگ البرز مرکزی، گفت: ۴۰۰۰ شغل جدید در کک‌سازی سوادکوه ایجاد می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح در حاشیه بازدید کارخانه کک سازی سوادکوه، سوادکوه را در گذشته یکی از مراکز مهم صنعتی و معدنی کشور دانست و اظهار داشت: متاسفانه تعطیلی کارخانجات فولاد مشکلات فراوانی برای مردم این منطقه به وجود آورد و سرآغاز مهاجرت آنان به شهرهای دیگر شد.
 
وی، سوادکوه را منطقه ای دارای استعدادها و پتانسیل های فراوان اعلام کرد و افزود: در صورتی که امکان بهره برداری از این مواهب طبیعی ایجاد شود، رونق اقتصادی و اشتغال را به دنبال دارد.
 
استاندار مازندران گفت: خوشبختانه با توجه ویژه دولت، همه شرایط برای احداث کارخانه کک سازی سوادکوه مهیا بوده و باید با تقسیم کار، در زمان بندی مشخص این پروژه به بهره برداری برسد.
 
فلاح با اشاره به اینکه دولت حدود 600 میلیارد تومان برای احداث این کارخانه در نظر گرفته است، افزود: با بهره برداری از این مجموعه برای 4 هزار نفر شغل ایجاد می شود.
 
وی با بیان اینکه هر فعالیت صنعتی در کشور به ویژه در مازندران باید پیوست زیست محیطی داشته باشد، تصریح کرد: خوشبختانه در روند احداث این کارخانه از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده که آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد کرد.
 
استاندار مازندران خطاب به مسئولان گفت: این یک فرصت استثنایی برای مازندران و منطقه سوادکوه است پس باید همه همت کنیم و فرصت سوزی نکنیم.
 
فلاح به مدیران مجموعه کک سازی سوادکوه اطمینان داد تا از همه توان خود برای رایزنی های لازم در نهادهای کشوری استفاده خواهد کرد و در مسائل مربوط به منابع طبیعی نیز شخصاً پیگیری می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴