BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - همین امروز درخشان را برکنار کنند دیر است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قلیچ:دایی اگر کار فنی‌اش ضعیف بود حداقل جذبه داشت

همین امروز درخشان را برکنار کنند دیر است

تسنیم , 16 آبان 1393 ساعت 17:34

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: مربی که با دروازه‌بانان پرسپولیس کار می‌کند خودش در جوانی متخصص دریافت گل‌های بد بوده و سوشا هم این اشتباهات را از او به ارث برده است.


بلاغ- وحید قلیچ در خصوص عملکرد ضعیف سوشا مکانی در دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: از همان روز اولی که پرسپولیس سوشا را جذب کرد من گفتم این خرید اشتباهی است و با وجود نیلسون برزیلی دیگر نیازی نبود دروازه‌بان مثلاً خوبی مثل سوشا جذب شود.

وی افزود: تیمی که نیلسون را دارد و دروازه‌بان جوانی مثل محمدی هم کنار او دو سال کار کرده دیگر نباید به فکر دروازه‌بان دیگری باشد اما مربیان پرسپولیس این اشتباه را مرتکب شدند و نتیجه‌اش را در این فصل دیدند. متأسفانه مربی هم که الان با این دو دروازه‌بان کار می‌کند خودش در جوانی متخصص دریافت گل‌های بد بوده و سوشا هم این اشتباهات را از مربی‌اش به ارث برده است.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس ادامه داد: هواداران قدیمی پرسپولیس خوب یادشان است که مربی سوشا در جوانی چه اشتباهاتی مرتکب می‌شد و اوج آن در بازی با تیم نیسان ژاپن بود که باعث شکست پرسپولیس شد و اشک هواداران را درآورد. ‌آن وقت انتظار دارید این مربی چه چیزی یاد شاگردانش بدهد؟! تیم بزرگ جای مربیان بزرگ است نه مربیانی با آن گذشته فراموش نشدنی.

وی با انتقاد از حمید درخشان نیز تصریح کرد: خیلی‌ها به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتند اگر قرار است دایی را برکنار کنید دنبال مربی بزرگتر و کاربلدتر از او باشید اما آقایان دنبال مربی خیلی کوچکتر از دایی رفتند و حالا نتیجه‌اش را می‌بینند. پرسپولیس را آنقدر ذلیل کرده‌اند که نمی‌تواند بازی 2 بر صفر برده را به سود خود خاتمه دهد آن هم مقابل تیمی که ضعیف‌ترین مربی لیگ را دارد.

قلیچ یادآور شد: هر هفته باید شاهد اعتراض یک بازیکن به درخشان باشیم و هر بازیکنی که این کار را انجام می‌دهد جایگاهش در تیم محکم‌تر می‌شود. جالب اینجاست که این بار بازیکنی اعتراض کرد که بعد از رفتن دایی کلی از درخشان تعریف کرده بود و مطمئن باشید در بازی بعد پرسپولیس حقیقی باز هم فیکس خواهد بود.

وی تأکید کرد: آقایان مدیریت ندارند و می‌گویند دست‌مان بسته است. وقتی با بازیکن خطاکار برخورد نشود اعتراض کردن در تیم عادی می‌شود و در هر بازی شاهد صحنه‌های زشت در تیم هستیم. علی دایی اگر کار فنی بلد نبود حداقل با جذبه بود و بازیکنان از او حساب می‌بردند اما این آقا نه مدیریت دارد و نه کار فنی‌اش خوب است.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به خدا قسم اگر درخشان در همان مرتبه اول بازیکن خطاکار را اخراج می‌کرد همه پیشکسوتان از او حمایت می‌کردند اما این کار را انجام نداد تا هر هفته مردم شاهد اعتراض یک بازیکن باشند.

وی در خاتمه گفت: اگر همین امروز هم درخشان را برکنار کنند، دیر است. پرسپولیس یک مربی بزرگ خارجی مثل دنیزلی می‌خواهد که هم مدیریتش عالی باشد و هم کار فنی‌اش. الان تازه روزهای خوب پرسپولیس با درخشان است و شک نکنید اگر او به کارش ادامه دهد روزهای سیاهی در انتظار این تیم خواهد بود./ع


کد مطلب: 57486

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/57486/همین-امروز-درخشان-برکنار-کنند-دیر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com