تاریخ انتشارجمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۵۷۴۸۱
پرسنل برجسته نیروی دریایی آمریکا که بعد از ۱۶ سال خدمت، اکنون از ارتش بیرون آمده است قاتل رهبر گروه تروریستی القاعده است.
۰
plusresetminus
بلاغ-هویت عضو «تیم ۶ نیوی سیل» آمریکا که «اسامه بن لادن»، رهبر القاعده را به قتل رساند آشکار شد.

وی «راب اونیل»، پرسنل برجسته نیروی دریایی آمریکاست که بعد از ۱۶ سال خدمت، اکنون از ارتش بیرون آمده است.

روزنامه نیویورک دیلی نیوز روز گذشته گزارش داد، هویت اونیل، که در ایالت مونتانای آمریکا بدنیا آمده، برای اولین بار در یک وبسایت مخصوص پرسنل نظامی آشکار شد. رابرت اونیل، که اکنون یک سخنران حرفه‌ای است، قرار است هفته آینده با تلویزیون «فاکس نیوز» مصاحبه کند.

پدر اونیل تایید کرد که پسرش‌‌ همان «سیل» است که با شلیک ۳ گلوله در ۲ ماه مه ۲۰۱۱ در آبوت آباد پاکستان به زندگی اسامه بن لادن پایان داد.

پدر اونیل گفت: مردم می‌گویند حالا که هویت پسرم آشکار شده، آیا نمی‌ترسیم که داعش به ما حمله کند. من یک نشانه بزرگ بر در خانه‌ام نصب کردم و روی آن نوشته‌ام «بیایید ما را بگیرید».

اونیل با درجه افسری ارتش و با ۵۲ مدال از ارتش آمریکا کناره گیری کرده است. او در چندین عملیات نجات خطرناک شرکت داشته، و تا کنون دو فیلم از این عملیات ساخته شده است.

همکاران نظامی اونیل، بخاطر فاش کردن اسرار گرو‌ها «سیل» ارتباط خود را با او قطع کرده‌اند. دو نفر از فرماندهان عالی نیروی دریایی آمریکا هم در ۳۱ اکتبر طی نامه‌ای از اونیل بخاطر گفتگو در باره این عملیات انتقاد کردند.

در این نامه آمده است: یکی از مفاد پیمان نامه اخلاقی ما تبلیغ نکردن در باره ماهیت کارمان و اهمیت ندادن به تشویق‌های دیگران است. ما به تعهد همیشگی و پذیرش مسئولیت در حین خدمت و در بیرون از آن باور داریم. نقض کنندگان این اصول اخلاقی نه عضو خوبی از گروه ما هستند و نه می‌توانند «جنگجویان ویژه نیروی دریایی» را نمایندگی کنند.
افشای هویت قاتل بن لادن+تصاویر
افشای هویت قاتل بن لادن+تصاویر
افشای هویت قاتل بن لادن+تصاویر
افشای هویت قاتل بن لادن+تصاویر
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴