تاریخ انتشارجمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۵۷۴۶۵
این نماینده گفت: به عقیده بنده تا آن زمانی که فرماندار یک شهرستان در راستای اجرای وظایف خود به درستی عمل کند، نیازی به تغییر و جابجایی در آن سمت وجود ندارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، شمس الله شریعت نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تنکابن 24 ضمن اعلام رضایت نسبت به عملکرد فرماندار ویژه شهرستان تنکابن اظهار داشت: در تنکابن به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر گزینه ای قوی تر از دکتر سیدابراهیم هاشمی برای فرمانداری این شهرستان نداریم.
 
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: به عقیده بنده تا آن زمانی که فرماندار یک شهرستان در راستای اجرای وظایف خود به درستی عمل کند، نیازی به تغییر و جابجایی در آن سمت وجود ندارد و بلکه مسئولان و رسانه ها وظیفه دارند به منظور کمک و یاری رساندن به فرماندار، از وی حمایت کنند.
 
وی خاطر نشان ساخت: محور تغییرات باید بر مبنای توانمندی، کارآمدی و اثربخشی برای نظام و ملت باشد، چرا که در بسیاری از مواقع جابجایی تنها با تکیه بر اصل تغییر موجب پایین آمدن راندمان فعالیت مدیران می شود.
 
این مقام مسئول بیان داشت: در مواردی، مدیران برخی از شهرهای منطقه در اندک زمانی پس از معارفه خویش مورد عتاب و سرزنش قرار گرفته و عملکرد وی از سوی دیگر مسئولان و نشریات مورد نقد و بررسی قرار می گیرد، در حالی که آشنایی با توانمندی نیروهای تحت امر و بررسی منابع و حوزه تحت مدیریت مستلزم گذشت زمان است و پس از آن می توان توانمندی یک مدیر را مورد ارزیابی قرار داد.
 
شریعت نژاد فشار کاری و حجم انتظارات مردم را مانعی در مسیر رسیدگی به رسانه و ارباب جراید دانست و گفت: انتظار بنده از شما خبرنگاران حمایت بنده و درک شرایط حساسی است که اینجانب با آن مواجه هستم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
لطفا در صورت اامکان درج شود تشکر
علیپور خنکداری در تذکر شفاهی:


وزیر نفت به قول خود مبنی بر گازرسانی منطقه سردسیر سوادکوه عمل کند
سرویس: صحن
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سردسیر بودن منطقه سوادکوه، ورسک و آلاشت، کسلیان و لفور از وزیر نفت خواست به قول خود مبنی بر گازرسانی این منطقه تا پایان سال 94 عمل کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، کمال علیپور خنکداری در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: لیگ کشتی جهانی 5 آذر و با حضور بیش از 15 کشور صاحب نام کشتی در جویبار پایتخت کشتی ایران و جهان برگزار می شود؛ لازم است وزیر ورزش و جوانان شخصا از منطقه بازدید داشته باشند تا بهترین مسابقه در استان مازندران که آبروی ایران است، برگزار شود.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: جای تعجب است حقوق بازنشستگان فولاد 30 روز عقب است و هنوز تکلیف مطالبات آنان مشخص نشده و در حالی که ما هر بار تذکر می دهیم ولی همچنان حقوقی که سال های سال از آنها کسر شده و اکنون باید پرداخت شود با 30 الی 40 روز تأخیر انجام می شود.

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پروژه جاده سوادکوه به قائمشهر با جدیت ادامه ندارد و نظارت کافی نیست و با توجه به اینکه قرار بود تا پایان اسفند سواره روها به صورت چهاربانده تمام شود و تونل ها و پل ها نیز اتمام یابد، این پروژه را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: اتمام جاده قائمشهر به جویبار که 15 کیلومتر است، 10 سال طول کشیده که این رکورد را باید در کتاب گینس ثبت کرد.

علیپور خطاب به وزیر بهداشت گفت: بیمارستان رازی قائمشهر بیش از 500 هزارنفر را تحت پوشش دارد ولی کار پروژه عمرانی آن تعطیل است و وضعیت نابسامانی دارد و بیمارستان ولیعصر قائمشهر و بیمارستان جراحی قلب نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به قول وزیر نفت مبنی بر رسیدگی به منطقه سوادکوه تصریح کرد: سوادکوه، ورسک و آلاشت،کسلیان و لفور منطقه سردسیری است و وزیر نفت قول داد گازرسانی این منطقه را تا پایان سال 94 انجام دهد. نکند مردم دچار مشکل شوند.
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴