کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت قاطعانه یک نماینده مازنی از یک فرماندار

16 آبان 1393 ساعت 12:58

این نماینده گفت: به عقیده بنده تا آن زمانی که فرماندار یک شهرستان در راستای اجرای وظایف خود به درستی عمل کند، نیازی به تغییر و جابجایی در آن سمت وجود ندارد.


به گزارش بلاغ، شمس الله شریعت نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تنکابن 24 ضمن اعلام رضایت نسبت به عملکرد فرماندار ویژه شهرستان تنکابن اظهار داشت: در تنکابن به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر گزینه ای قوی تر از دکتر سیدابراهیم هاشمی برای فرمانداری این شهرستان نداریم.
 
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: به عقیده بنده تا آن زمانی که فرماندار یک شهرستان در راستای اجرای وظایف خود به درستی عمل کند، نیازی به تغییر و جابجایی در آن سمت وجود ندارد و بلکه مسئولان و رسانه ها وظیفه دارند به منظور کمک و یاری رساندن به فرماندار، از وی حمایت کنند.
 
وی خاطر نشان ساخت: محور تغییرات باید بر مبنای توانمندی، کارآمدی و اثربخشی برای نظام و ملت باشد، چرا که در بسیاری از مواقع جابجایی تنها با تکیه بر اصل تغییر موجب پایین آمدن راندمان فعالیت مدیران می شود.
 
این مقام مسئول بیان داشت: در مواردی، مدیران برخی از شهرهای منطقه در اندک زمانی پس از معارفه خویش مورد عتاب و سرزنش قرار گرفته و عملکرد وی از سوی دیگر مسئولان و نشریات مورد نقد و بررسی قرار می گیرد، در حالی که آشنایی با توانمندی نیروهای تحت امر و بررسی منابع و حوزه تحت مدیریت مستلزم گذشت زمان است و پس از آن می توان توانمندی یک مدیر را مورد ارزیابی قرار داد.
 
شریعت نژاد فشار کاری و حجم انتظارات مردم را مانعی در مسیر رسیدگی به رسانه و ارباب جراید دانست و گفت: انتظار بنده از شما خبرنگاران حمایت بنده و درک شرایط حساسی است که اینجانب با آن مواجه هستم.


کد مطلب: 57465

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/57465/حمایت-قاطعانه-یک-نماینده-مازنی-فرماندار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com