تاریخ انتشارجمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۵۷۴۴۹
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از ورود مواد مخدر از مرزهای شرقی، ساختار مرزبانی رو به افزایش است و عملیات‌های مشترک خوبی بین ایران، پاکستان و افغانستان انجام شده است.
۰
plusresetminus
بلاغ-سردار علی مویدی  در رابطه با برنامه‌های نیروی انتظامی برای جلوگیری از ورود مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور اظهار کرد: ساختار مرزبانی رو به افزایش است و در بحث تجهیزات، امکانات و تاکتیک‌های جدید در مرز رو به افزایش و قابل توجه است و درسمت دریا تجهیزات دریایی را افزایش دادیم و تغییراتی در ساختارهای پلیسی آن داشتیم و توجه خاصی داشتیم که انشاالله تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بالابردن امنیت مرز مشترک ایران با پاکستان و افغانستان در ممانت از ورود مواد مخدر افزود: در راستای بالا بردن امنیت در مرز ایران با کشورهای افغانستان و پاکستان، دو هفته پیش یک نشست با نظارت سازمان ملل با کشورهای پاکستان و افغانستان داشتیم و یک مرکزی به نام، "جی پی سی" در تهران داریم که همکاری بین ایران، پاکستان و افغانستان را به طور آنلاین پیگیری می‌کند که تاکنون عملیات‌های مشترک خوبی هم داشتیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به شکست غرب در مبارزه با مواد مخدر گفت: غرب و آمریکا در پروژه مبارزه با مواد مخدر در منطقه شکست خورده‌اند و این در حالی است که ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر بسیار موفق عمل کرده است.

مویدی با اشاره به تعداد آشپزخانه های تولید مواد مخدر صنعتی در کشور بیان کرد: تعداد آشپزخانه‌های تولید کننده مواد مخدر صنعتی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به متلاشی شدن آشپزخانه صنعتی در کشور عنوان کرد: تعداد آشپزخانه های متلاشی شده تولید مواد مخدر صنعتی در 7 ماهه سال گذشته بیش از 250 آشپزخانه بوده که در سال 93 به 125 آشپزخانه رسیده است.

مویدی در مورد برخورد با تولید مواد مخدر صنعتی، تصریح کرد: براساس یک برنامه متمرکز کانون تولید مواد مخدر صنعتی را در  تهران متلاشی کردیم ولی متأسفانه این در سطح کشور پخش شده و بعضی از آن‌ها در لرستان نیز وجود دارد، چرا که تولید مواد مخدر صنعتی ساده است به‌طوری‌که افراد می‌توانند در زیر سیاه چادرها هم آن را تهیه کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اینکه در مهار تولید مواد مخدر صنعتی موفق عمل شده خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما در مهار تولید مواد صنعتی تا حدودی موفق عمل کردیم و سوله‌های بزرگی را منهدم کردیم که اکنون دیگر از این سوله ها نیست و ما در بحث مهار مواد مخدر صنعتی موفق بودیم.

وی با اشاره به شیوه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر عنوان کرد: ما برخورد با خرده فروشان را بر مبنای یک فرآیند صحیح، ساده، علمی و منطقی تعریف می‌کنیم که نشان دهنده هدفمند بودن کار است، چراکه ما معتقدیم که سطحی نگری فایده‌ای ندارد./ع

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴