تاریخ انتشارجمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۵۷۴۲۶
تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان محبوبیت فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه که در میانه راه دوره ۵ ساله ریاست جمهوری قرار دارد بار دیگر با کاهش شدیدی روبرو شده است.
۰
plusresetminus
بلاغ تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان محبوبیت فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه که در میانه راه دوره ۵ ساله ریاست جمهوری قرار دارد بار دیگر با کاهش شدیدی روبرو شده است.

به گزارش رویترز، در حالی که فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه قصد دارد طی ساعات آینده در سخنانی از برنامه های اقتصادی خود دفاع کند ، نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده حاکی است میزان محبوبیت اولاند بار دیگر به شدت کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی ماهیانه موسسه "یوگاو" نشان می دهد که میزان محبوبیت اولاند به کمتر از ۱۲ درصد رسیده است. این رقم در نظرسنجی ماه قبل به کمتر از ۱۵ درصد رسیده بود. دیگر نظرسنجی های انجام شده در این اواخر نیز میزان محبوبیت اولاند را ۱۳ درصد اعلام کرده است.

پیش از این نیز رئیس کردیت اگریکول سومین بانک بزرگ فرانسه نیز به شدت از سیاست های اقتصادی و تلاش های نامطمئن اولاند برای احیای رشد و رونق اقتصادی انتقاد کرده است.

ژان پل شیفلت رئیس بانک کردیت اگریکول در این باره تاکید کرد که فقدان چشم انداز روشن و سیاست های اقتصادی جامع و متمرکز تاثیر منفی شدیدی بر اعتماد و در نتیجه سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی در فرانسه داشته است.

اولاند قصد دارد امروز با خبرنگاران روبرو شود و در نشست پرسش و پاسخ به سئوالات نمایندگان افکار عمومی پاسخ دهد. احتمالا وی در این نشست با انتقادات شدیدی در خصوص عدم عمل به قول خود در خصوص کاهش نرخ بیکاری و کسری بودجه روبرو خواهد شد.

اولاند نتوانسته است تا پایان سال گذشته به قول خود مبنی بر کاهش بیکاری پایبند باشد. راهبرد اقتصادی وی با هدف کاهش مالیات بر شرکت هایی که در زمینه استخدام نیروی کار جدید فعالیت چشمگیری داشته باشند موجب شده تا بسیاری از حامیان قبلی دیگر از دولت اولاند حمایت نکنند./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما