تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۵۷۴۱
دانشجویان دانشگاه مازندران از اقدام اخیر وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان تقدیر کردند.
۰
plusresetminus
تقدیر دانشجویان دانشگاه مازندران از اقدام اخیر وزارت اطلاعات
بلاغ-انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران در بیانیه‌ای با تشکر از اقدام اخیر وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای کشور، عامل اصلی ایجاد این‌گونه جنایات را رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دانست.
در بخشی از این بیانیه با اشاره به آیه پنج سوره مبارکه فتح آمده است: "و خدا خواست تا همه منافقان و مشرکان را از مرد و زن به کیفر شرک و نفاق عذاب کند که آنها به خدا بد گمان بودند در صورتی که وعده خدا صدق است و روزگار بد و هلاکت ابد بر خود آنها است و خدا بر آنها خشم و لعن کرد و جهنم را که بسیار بد منزلگاهی است".
در ادامه این بیانیه آمده است: بازیگران سیاسی حرفه‌ای غرب و در راس آنها آمریکای جنایتکار در طول تاریخ همواره با سلاح خیانت و تروریست سعی در متوقف کردن آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی کشورمان داشته‌اند و تاکنون در راستای رسیدن به این هدف شوم خود از هیچ اقدام ناجوانمردانه‌ای فروگذار نبودند.
در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اقدامات غیرانسانی مستکبران در به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای کشورمان آمده است: اعضای انجمن اسلامی مستقل دانشگاه مازندران بدینوسیله از اقدامات به موقع و زحمات بی‌دریغ دستگاه‌های امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری و مجازات اعضای این گروهک‌های تروریست نهایت قدردانی و تشکر را به عمل می‌آورند./فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما