تاریخ انتشارجمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۵
کد مطلب : ۵۷۴۰۲
تجمع بزرگ پنج هزار نفری رهروان زینبی در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.
۰
plusresetminus
بلاغ- عصر روز گذشته تجمع بزرگ 5 هزار نفری رهروان زینبی با حضور بانوان ولایی مازندران در آستان امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

تجمع بزرگ رهروان زینبی در حالی با حضور حجت‌الاسلام قاسمی امام جمعه موقت ساری و حجت‌الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد که حدود 5 هزار نفر از بانوان ولایی و زینبی استان و شهرستان ساری در آن حضور داشتند.

در این تجمع بانوان ولایی که از تمامی نقاط مرکز مازندران به امامزاده عباس(ع) ساری آمده بودند و در این مراسم شرکت کردند، شعار "لبیک یا زینب"، "لبیک یا حسین" و "هیهات من الذله" سر دادند.

حضور بانوان مومن و انقلابی در این تجمع، نشان‌دهنده عشق و ارادت آنها به الگوی صبر و نجابت زنان عالم، حضرت زینب(س) است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در حاشیه این تجمع در ساری با بیان اینکه این تجمع با هدف همدردی بانوان مازندرانی با حضرت زینب(س) در قیام عاشورا برگزار شد، گفت: حدود پنج هزار نفر از بانوان استان در این تجمع حضور داشتند.

حجت‌الاسلام  مسعود قربانی با اشاره به اینکه تجمع بزرگ رهروان زینبی همزمان با سراسر کشور در ساری برگزار شد، افزود: تجمع لبیک یا حسین(ع) و تجمع رهروان زینبی از ویژه برنامه‌های طرح سوگواره بصیرت عاشورایی سازمان اوقاف هستند که در استان اجرا شد.

 تجمع بزرگ رهروان زینبی که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و اداره اوقاف شهرستان ساری در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار، از شبکه طبرستان و شبکه شما به صورت زنده پخش شد.

 

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴