تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۵۷۳۹۹
وزارت کشور عراق از کشف و شناسایی یک هسته پنهان مرتبط به داعش در پایتخت فرانسه خبر داده و تعداد اعضای آن را ۲۰۰ نفر اعلام کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- وزارت کشور عراق از کشف و شناسایی یک هسته پنهان مرتبط به داعش در پایتخت فرانسه خبر داده و تعداد اعضای آن را ۲۰۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، عدنان الاسدی سرپرست وزارت کشور عراق گفت: سرویس اطلاعاتی عراق و فرانسه توانستند در جریان عملیات محرمانه یک هسته پنهانی ۲۰۰ نفره مرتبط با داعش را در پاریس شناسایی کنند.

وی با اشاره به این که سرویس اطلاعاتی عراق و فرانسه با تعقیب و تماس تلفنی با اعضای این هسته پنهان، یک هفته پیش توانستند آن را شناسایی کنند، تاکید کرد که این عملیات کاملا محرمانه صورت گرفت.

این در حالی است که تعداد زیادی از نیروهای امنیتی وابسته به لشگر موسوم به الفرقه الذهبیه (لشکر طلایی)ع راق از حدود ۱۰ روز پیش با لباس نظامی و غیر نظامی در بسیاری از مناطق بغداد مستقر شده‌اند.

هدف از اسقرار این نیروها در مناطق مختلف بغداد تعقیب اعضای وابسته به داعش است، البته برخی کارشناسان امنیتی نیز استقرار این نیروها را با مراسم عزاداری عاشورا مرتبط دانستند./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴