تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۵۷۳۶۳
مدافع تیم استقلال با رد شایعه سه کارته شدن عمدی برای رویارو نشدن با تیم سابقش می گوید: استقلال تیم بزرگی است و تراکتورسازی آسان نمی تواند به امتیاز برسد.
۰
plusresetminus
بلاغ-فردا تبریز میزبان بازی بزرگ دو مدعی قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر چهاردهم است. مدافع هافبک فصل قبل تراکتورسازان در لیگ جدید آبی می پوشد و البته در بازی فردا محروم است تا حسابی دلخورباشد. قطعا برنده بازی فردا شانس مسلم رسیدن به قهرمانی در نیمه اول لیگ خواهد بود و البته کسی که دوست داشت فردا برابر تیم سابقش به میدان برود ولی محرومیت مانع او شده، حسابی دلخور است که چرا بازی بزرگ ایستگاه چهاردهم را از دست داده است.

میلاد شیخ فخرالدینی غایب بزرگ بازی فردای استقلال و تراکتورسازی در تبریز است. برخی عنوان داشتند میلاد در دیدار آبی ها برابر صبا کارت زرد گرفته تا مقابل تماشاگران تیم سابقش به میدان نرود. این مدافع هافبک کرمانی هم در گفتگو با مشرق از خودش دفاع می کند.

* استقلال در دو بازی پی در پی مقابل پدیده و صبا متوقف شد تا در هواداران نگران شوند.
در بازی با صبا به گل رسیدیم اما متاسفانه روی یک شوت از راه دور غافلگیر شدیم. فوتبال ورزشی غیرقابل پیش بینی است و نمی توان هیچ تیمی را از قبل برنده یک بازی دانست.

* کارت زرد که گرفتی و محروم شدی، برخی گفتند شیخ فخرالدینی از قصد خطا کرد و محروم شد.
این دیگر بی انصافی است. گوشه زمین خطایی انجام شد که آقای حق‌وردی می توانست اخطاری ندهد. آن هم دقیقه 10-15 اما این اتفاق افتاد و کارت گرفتم. فوتبال است دیگر. برخورد در آن پیش می آید و اجتناب ناپذیر است. فقط ناراحتم که هم سه امتیاز با صبا را نگرفتیم و هم بازی با تراکتورسازی را از دست دادم.

* دوست داشتی فردا برای استقلال به میدان می رفتی؟
طبیعی است که با هزار و یک آرزو به استقلال آمده باشم. من این فصل فقط بازی برابر نفت را –در هفته هشتم – به دلیل سه کارته شدن از دست دادم و در 12 بازی دیگر جزو نفرات اصلی بودم. حتی فقط دو سه بار اواخر بازی تعویض شدم و در سایر بازی‌ها حضوری 90 دقیقه ای در ترکیب تیم داشتم. این نشان می دهد که کادر فنی از عملکردم راضی بوده است. مطمئنا از این پس هم همین طور خواهد بود.

* تو یک بار در بازی استقلال و تراکتورسازی دروازه استقلال را (لیگ دوازدهم)باز کردی، آن هم در دقیقه 92. شاید فردا فرصت خوبی برای جبران آن گل بود.
گذشته ها گذشته. من قبلا بازیکن تراکتور بودم و حالا بازیکن استقلال هستم. طبیعی است که می خواستم فردا بهترین نمایشم را برابر تیم سابقم داشته باشم. اما اگر بودم هم هرگز به فکر تلافی یا جبران و این حرف‌ها نبودم.

* فکر می کنی تراکتورسازی با پشتوانه تماشاگرانش 3 امتیاز بازی را بگیرد؟
تراکتور هواداران بسیار خوبی دارد. استقلال هم تیم بزرگی است. به نظرم تراکتورسازی آسان نمی تواند به امتیاز برسد.

* یعنی حتی یک امتیاز؟
بچه های ما برای کسب سه امتیاز به تبریز رفته اند. ما می دانیم شکست دادن تراکتورسازی در بازی مستقیم 6 امتیاز ارزش دارد. تراکتور را ببریم فقط به تفاضل گل بهتر نیاز داریم تا صدر جدول را در اختیار بگیریم.

* اما بازی بعدی شما با پرسپولیس است.
باید ابتدا به بازی فردا فکر کنیم. شاید پل پیروزی ما در داربی از تبریز عبور کند (با خنده).

*فکر می کنی گل پیروزی استقلال را چه کسی بزند؟
مهم پیروز شدن است. خیلی تفاوت نمی کند چه کسی گل بزند. تیم ما مهاجمان باکیفیتی دارد. در خط هافبک هم نفراتی را داریم که پتانسیل گل زدن به تراکتور را دارند.

تو به تبریز نرفته ای؟

نه چون محروم بودم به کرمان رفتم تا مراسم عزای حسینی را آن‌جا باشم. حالا هم به تهران آمده ام تا در کمپ باشگاه تمریناتم را دنبال کنم./ع
 
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴