تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۵۷۳۶۲
شهر طوزخوراتو هیچ‌گاه به تصرف گروه‌های تروریستی نظیر داعش نیفتاد، لکن روستاها و مناطق مرزی این شهر به شدت هدف حملات متعدد تکفیریون قرار گرفت تا اینکه سرانجام روز 17 مهرماه گستره جغرافیایی طوزخورماتو (واقع در استان صلاح الدین) به طور کامل از لوث وجود این جنایتکاران پاکسازی شد.
۰
plusresetminus

 

این روزها شبکه‌های اجتماعی مملو از تصاویر سردار پر افتخار ایران «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، است.

فعالان رسانه‌ای که در عرصه مقاومت فعالیت‌ می‌کنند، هر روز تصاویر حضور حاج قاسم در عراق و سوریه را به اشتراک می‌گذارند و رسانه‌های دنیا به دنبال تحلیل شخصیت این فرمانده خستگی‌ ناپذیرند.

پس از آنکه شهر شیعه نشین «آمرلی» و منطقه استراتژیک «جرف الصخر» از دست گروه‌های تکفیری ـ تروریستی آزاد شد؛ تصاویر حضور سردار سلیمانی در آن منطقه به سرعت انتشار یافت تا ایران اسلامی باری دیگر به آمریکا و حامیان عربی ـ صهیونیستی‌اش بفهماند که نبض منطقه هیچ‌گاه به دستان خون‌ریز آنان نخواهد افتاد.


سردار سلیمانی پس از آزادسازی آمرلی

پس از آزادسازی جرف الصخر: «سیدمحمدطباطبایی» جانشین دبیرکل عصائب اهل الحق عراق، سردار سلیمانی، «هادی العامری» فرمانده سپاه بدر عراق، (از راست به چپ)

البته بارها مقامات و سران کشور، رسمی و غیر رسمی اعلام کردند که مقامات و فرماندهان ما به درخواست عراق برای مشاوره نظامی به این کشور سفر می‌کنند و این موضوعی نیست که بتوان آن را انکار کرد.

حتی «لقمان فیلی» سفیر عراق در آمریکا، روز ششم آبان‌ماه در گفتگو با رادیو «سوا» تصریح کرد: حضور سردار «قاسم سلیمانی» در عراق امری طبیعی است و بغداد بارها حضور کارشناسان ایرانی در این کشور را اعلام کرده بود.

اما این‌بار... حاج قاسم در طوزخورماتو

صبح امروز پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه یک رزمنده عراقی که خواست نامش فاش نشود در تماس با خبرگزاری ابنا، تصویری را در اختیار ما قرار داد که حاکی از حضور دلاور مرد ایران اسلامی در شهر شیعه نشین طوزخورماتور است.

شهر طوزخوراتو هیچ‌گاه به تصرف گروه‌های تروریستی نظیر داعش نیفتاد، لکن روستاها و مناطق مرزی این شهر به شدت هدف حملات متعدد تکفیریون قرار گرفت و حتی تا حدودی پیش‌روی‌هایی نیز داشتند، تا اینکه سرانجام روز 17 مهرماه گستره جغرافیایی طوزخورماتو (واقع در استان صلاح الدین) به طور کامل از لوث وجود این جنایتکاران پاکسازی شد.


حاج قاسم در طوزخورماتو

تصویر فوق نیز پس از پاکسازی کامل این شهر که بیش از 90 درصد آن را شیعیان تشکیل می‌دهند منتشر شد و باید این ندای رسا را در عراق سر داد که «أیها التکفيریون... القائد السلیماني سیلاحقکم أینما کنتم... نحن المقاومون و حزب‌الله هم الغالبون»./ع

منبع : ابنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما