تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۵۷۳۱۲
روز چهارشنبه صدها نفر از گروه " بی‌ نام" ( Anonymous) در خیابان های پایتخت آمریکا علیه سیاستهای دولتی تظاهرات کردند.
۰
plusresetminus
بلاغ- روز چهارشنبه ٥ نوامبر  ٢٠١٤ صدها نفر از  گروه " بی  نام" ( Anonymous)    از ساعت ٨ صبح  تا  ٨ شب در خیابان های این شهر و علیه سیاستهای دولت آمریکا تظاهرات کردند.

این گروه با در دست داشتن  پلاکارد هایکه روی آنها نوشته بود : " ما علیه شکنجه راهپیمایی می کنیم."؛‌ "دولت فدرال باید برود ","  از اینترنت آمدیم برا‌ی صلح ", " ما بر  علیه شکنجه هستیم ", " ما پول لازم داریم تا نمایندگان مجلس را بخریم "," ما ٩٩% مشکلات را داریم ولی ١% هیچ مشکلی ندارند."

تظاهرات این گروه از ساعت ٨ صبح تا ٨ شب طول کشید، اعضای این گروه عصر چهارشنبه اقدام به بستن خیابانها کردند و بر خلاف جریان ترافیک خیابانها را مسدود کردند. این گروه همچنین روبروی ساختمان شرکت بین المللی مانسنتو که در جنگ جهانی دوم پروژه محرمانه منهتن که همان ساخت بمب اتمی است که بر علیه کشور ژاپن استفاده شد تجمع کردند.

این شرکت امروزه تمام دانه های کشاورزی را به انحصار خود در آورده و دولت اوباما دستورلعملی را امضاه کرده که به موجب آن این شرکت بزرگ مصونیت قضایی کسب کرده است.  این کمپانی ساختمانی  را برای لابیهای خود در واشنگتن خریداری کرده که کارمندان آن فقط برای اهداف این شرکت و رشوه دادن به نمایندگان و سناتورهای آمریکا فعالیت می کنند. گروه بی نام در مقابل این ساختمان شعار می دادند: این خیابان متعلق به چه کسی است؟ متعلق به ماست ".

تظاهرات در ساعت ٧ شب به اتمام  رسید.

"جانت یلن"، رئیس بانک مرکزی آمریکا اخیرا گفته بود که شکاف طبقاتی در این کشور به بالاترین حد در یک قرن اخیر رسیده است.

آمریکا همچنین اخیرا صحنه اعتراضات مردمی به خاطر رفتار تبعیض‌آمیز علیه سیاهپوستان بوده است که اعتراضات از شهر فرگوسن آمریکا شروع و هر از گاهی شدت می‌گیرند./آ

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴