تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۵۷۲۵۴
یک سری حلقه های روشنفکری در لابی برخی هتل های تهران فعال شده اند. نکته جالب توجه در خصوص این حلقه ها این است که سفارت ایتالیا و فرانسه نیز به طور مرتب مراسم هایی را در محل های مذکور برگزار می نمایند.
۰
plusresetminus
بلاغ- حلقه های روشنفکری که پیش از این در مکان هایی مانند کافی شاپ ها تشکیل و دور هم جمع می شدند، در ماه های اخیر از مکان سابق خود کوچ کرده و به لابی برخی هتل های تهران منتقل شده اند و به نظر می رسد باز شدن پای خارجی ها در این حلقه ها از جمله اصلی ترین دلایل این تغییر مکان است.

در این باره شنیده می شود یک سری حلقه های روشنفکری در لابی برخی هتل های تهران فعال شده اند. نکته جالب توجه در خصوص این حلقه ها این است که سفارت ایتالیا و فرانسه نیز به طور مرتب مراسم هایی را در محل های مذکور برگزار می نمایند.

حضور در این حلقه ها نشان می دهد بیش از آنکه هدف رسیدن به یک نتیجه مشخص در مباحث باشد، کم نیاوردن افراد در برابر سایر افراد بحث کننده است. البته این حلقه ها چند سالی بود که با رکود خاصی مواجه شده بود اما از سال گذشته و با روی کار آمدن دولت روحانی، به نظر می رسد تشکیلات منسجمی برای راه اندازی حلقه های روشنفکری آغاز به کار کرده است.

حال معلوم نیست که ایتالیا و فرانسه بر اساس چه حساب و معیاری خود را پای این حلقه ها رسانده اند. اما از رفتارهای گذشته کشورهای غربی در چنین مواقعی می توان به این نتیجه دست یافت که هدفی جز جاسوسی در بین سفارت خانه های کشورهای اروپایی وجود ندارد. /آ
منبع : دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲