تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۵۷۲۵۳
حجت الاسلام وحید پور گفت: کار طلبه، دین شناسی و شناساندن دین است و طلبه ای که علاوه بر کسب علم به دنبال اخلاق نباشد، لوح فشرده می شود.
۰
plusresetminus
بلاغ- کارگاه آموزشی ویژه مبلغین و فارغ التحصیلان با حضور کارشناس دینی حجت الاسلام وحید پور در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیرود برگزار شد.

وحید پور اظهار داشت: یکی از پیام های عاشورا، اصلاح گری فرد و جامعه است و هدف انبیاء نیز بر اساس آیات سوره هود، اصلاح گری بیان شده است. در حادثه عاشورا سیدالشهدا از لحظه اول هدف را بیان کرد که هرکس میخواهد جان در طبق اخلاص دهد، بیاید.

وی اعلام کرد: مسلمان هیچ وقت به بن بست نمی رسد. مسلمان واقعی همیشه راه برای او مشخص است و با بینایی کامل راه می رود. بنابراین هدف ما مشخص است، باید ابزار را بیابیم. در درجه اول؛ معرفت و شناخت به مجموعه دین است.

وی افزود: دین شامل عقاید، اخلاق، احکام است که این طراحی سه بعدی بر اساس وجود سه بعدی انسان است که متشکل از درون: فکر و روح و برون: جسم می شود. بنابراین تمام نیاز های انسان را دین پاسخ می دهد.

وحید پور در پایان خاطر نشان کرد: کار طلبه، دین شناسی و شناساندن دین است و طلبه ای که علاوه بر کسب علم به دنبال اخلاق نباشد، لوح فشرده می شود./ع
منبع : تنکابن24
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما