تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۵۷۲۵۰
سخنگوی کارگزاران از بازسازی شگرد سابق افراطیون در قبال علی لاریجانی رونمایی کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- کیهان نوشت: سخنگوی کارگزاران از بازسازی شگرد سابق افراطیون در قبال علی لاریجانی رونمایی کرد.

کارگزارانی در مجلس پنجم از فرصت همسویی و همدلی مجلس با دولت سازندگی نهایت بهره‌ را بردند و ۲ سال بعد در دوم خرداد ضمن ائتلاف با طیف چپ، ناطق نوری رئیس مجلس را دور زدند. ائتلاف دوم خرداد بعدها «شعار ناطق نوری نمی‌خوایم مجلس زوری نمی‌خوایم» را ترویج کردند. همراهی و نرمش بیش از اندازه ناطق و مجلس پنجم با سیاست‌های سازندگی و تعدیل اقتصادی موجب شد مردم در دوم خرداد، ریاست جمهوری ناطق را ادامه همان سیاست‌های تبعیض‌آمیز و تورم‌زا بدانند و به یک چهره سابقاً چپ (خاتمی) رأی دهند در حالی که خاتمی با کارگزاران به ائتلاف رسیده بود.

اکنون حسین مرعشی در مصاحبه با اعتماد با در پیش گرفتن همان شگرد ظاهرسازانه می‌گوید: آقای لاریجانی فرصت مهمی را از دست می‌دهد. فرصت دولت آقای روحانی برای شخصیتی مثل آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس فرصت تاریخی است. چرا آقای باهنر و لاریجانی در مجلس یا آقای ناطق نوری و به صورت کلی اصولگرایان خردگرا از فرصت دولت روحانی استفاده نمی‌کنند و به صحنه نمی‌آیند تا مواضع‌شان را تصحیح کنند و با مردم همراهی بیشتری داشته باشند.

مرعشی این را هم گفته که «ما فکر می‌کنیم اصولگرایان با حضور آقای ناطق در انتخابات فعال شوند و از فضایی که دولت روحانی در کشور ایجاد کرده است استفاده کنند.»

یادآور می‌شود اخیراً محمد هاشمی دبیر سیاسی کارگزاران در اعتراض به مواضع صریحاً لیبرالی کسانی چون مرعشی و کرباسچی و افزودن برخی عناصر تندرو به حزب، از این حزب استعفا کرد. او گفت من به نظام و انقلاب وفادارم و از تکرار سرنوشت حزب مشارکت برای کارگزاران نگرانم./آ
منبع : کیهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴