تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۵۷۲۰۷
شاهرخ بياني، آناليزور استقلال مي‌ گويد؛ رفتار قلعه‌نويي آنقدر خوب است که از اينکه در کادرفني او هستم احساس بدي ندارم و به خاطر ادب و معرفت او خوشحال هم هستم.
۰
plusresetminus
بلاغ- مصاحبه شاهرخ بیانی را در ادامه می‌خوانید:

آندو با روحش بازی می‌کند

وضعیت آندو خوب است، او مشکلش را که مالی بوده با باشگاه حل کرده است. او بازیکن خوبی است و منحصر به فرد بازی می‌ کند، آندو از معدود نفراتی است که وقتی پا به توپ می‌ شود آدم در وجودش می‌ بیند که با تمام حس و روحش بازی می‌ کند.

تیم، دیر راه افتاد

وضعیت بازیکنان تیم خوب است واقعیت اینکه ما در شروع فصل بدنسازی بازیکنانمان ملی را نداشتیم، بعد که آنها را از تیم‌ملی گرفتیم وضعیت ها خوب نبود، ملی‌پوش ها فوتبال زده بودند. امیرحسین صادقی جراحی شده بود، هاشم و خسرو صدمه دیده بودند و آندو خودش هم قبول دارد که اوضاع و احوالش چندان خوب نبوده است. به همین دلیل ما دیر راه افتادیم.

دوران فوتبال دهاتی به سر آمده

برای دربی حاضر نیستیم امتیازی بازی با تراکتور را از دست بدهیم، ما ۷ ـ ۶ اخطاره داریم اگر ۲۰ نفر بازیکنان هم ۲ اخطاره بودند برای حفظ آنها در دربی، نمی‌ گفتیم اخطار نگیرید، ما فقط می‌ گوییم بازیکن را نگیرید و کسی را از پشت نزنید بقیه اش اگر درگیر شدید و اخطار گرفتید در روند طبیعی بازی است. این فوتبال، فوتبال دهاتی است که بگویی اخطار نگیر، روزگار این نوع فوتبال کردن گذشته است.

به استقلال گل زدم ولی استقلالی ام

شاهرخ بیانی در پاسخ سوال ما که خاطره انگیزترین دربی کدام بود می‌ گوید: آن فینالی که ۲ ـ۱ بردیم و قهرمان شدیم برایم همه چیز را داشت، اما یک بار هم با پیراهن پرسپولیس ۳ ـ صفر برنده شدیم و ۲ گل به تیم خودم زدم برای همین پرسپولیسی ها هم به من لطف دارند و به من احترام می‌ گذارند من هم به آنها احترام می‌ گذارم امابا تمام وجودم یک استقلالی هستم!

امیر شرمنده ام می‌کند

شاهرخ، از قلعه‌نویی با احترام یاد کرده و در جواب این سوال که از اون می‌ پرسیم چه احسای دارد در کادرفنی تیمی است که مسوولش، بازیکن پشت سر او در استقلال بوده می‌ گوید: امیر بچه با ادب و با متانتی است تا به حال نبوده جلوتر از من از دری وارد شود، هر جا که می‌ خواهد حرفی را شروع کند به همه می‌ گوید شاهرخ بیانی کاپیتان من بوده است، گاهی چنان محبت می‌ کند که من را شرمنده می‌ کند.

امید ابراهیمی یعنی شاهرخ بیانی

شاهرخ بیانی، از عملکرد امید ابراهیمی بیشتر از سایر یاران استقلال راضی است و می‌ گوید او مرا شگفت زده می‌ کند، هر وقت از تمرین بیرون می‌ رویم ۵ لیتر عرق از پیراهنش درمی آید، تنها پاداشی که می‌ توانم به این تعصب او بدهم این است که امید ابراهیمی، من را یاد خودم انداخته و شاهرخ بیانی امروز فوتبال ایران است./آ
منبع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴