تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۵۷۱۸۰
فرماندار بابلسر بیان داشت: دستگاه‌های دولتی موظف هستند نسبت به رفع مشکلات و موانع برای انجام این پروژه بزرگ با استفاده از مصوبات قانونی اقدام کنند.
۰
plusresetminus
بلاغ-کریم سجادی در جلسه بازسازی میدان بیت‌المقدس بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با تاکید بر حفاظت از بناهای تاریخی، بازسازی میدان بیت‌المقدس را برای زیباسازی فضای شهری و نگهداری از میراث فرهنگی امری ضروری برشمرد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بابلسر و برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های مختلف کشوری و استانی در این شهرستان وضعیت بناهای تاریخی شهرستان را نامناسب دانست و گفت: زیباسازی شهرستان به ویژه مرمت و بازسازی بناهای تاریخی این شهرستان باید هرچه زودتر انجام شود.

فرماندار بابلسر بیان داشت: دستگاه‌های دولتی موظف هستند نسبت به رفع مشکلات و موانع برای انجام این پروژه بزرگ با استفاده از مصوبات قانونی اقدام کنند.

سجادی با اشاره به اینکه در حوزه شهرداری پروژه‌های مختلف با هزینه‌های چند صد میلیونی انجام می‌شود اما نمود چندانی ندارد، خاطرنشان کرد: بازسازی بناهای تاریخی نمود بیشتری داشته و برای شهر ضروری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها، ارگان‌های دولتی و غیردولتی و بازاریان کمک کنند تا بازسازی این میدان تاریخی و بناهای اطراف آن انجام شود./ع

منبع : مشهدسر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴