تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۵۷۱۶۸
باشگاه الهلال عربستان از داور بین‌المللی کشورمان و داور ژاپنی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- سران باشگاه الهلال که از نوع قضاوت علیرضا فغانی در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا و یوئیچی نیشیمورا ژاپنی در بازی برگشت ناراضی هستند از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خواستند در این مورد بررسی‌های لازم را انجام دهند.

باشگاه الهلال با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: داوران حق بازیکنان ما در گرفتن شش پنالتی را خوردند که دو پنالتی واضح در بازی رفت و چهار پنالتی در بازی برگشت به سود ما گرفته نشد. شیخ سلمان باید مسئولیت این اشتباهات را بر عهده بگیرد و برای توقف چنین اشتباهاتی که مشکوک به نظر می‌رسند و باعث لکه‌دار شدن AFC می‌شود، کاری کند. همین اتفاقات سؤالات زیادی را در مورد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، صداقت و عدالت در ذهن به وجود می‌آورد و نیاز است از وجود هرگونه دفاتر شرط‌بندی در فوتبال اطمینان حاصل شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: واقعاً جای تعجب دارد در بازی برگشت ما داوری که در جام جهانی ۲۰۱۴ به علت قضاوت ضعیف و اشتباهاتش دیپورت شده و در پایان دوران داوری‌اش در بازی برگشت ما باز هم مرتکب چنین اشتباهاتی شد، انتخاب می‌شود و انتخاب وی به عنوان داور این بازی اشتباه بزرگی بود. باید این پرونده مورد بررسی قرار بگیرد و تنبیه‌های لازم اتخاذ شود. اتفاقی که در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان اروپا افتاد لکه سیاهی در تاریخ کنفدراسیون فوتبال آسیاست و ضایع شدن حق تمامی مردمی است که منتظر شادی و لذت از رقابتی جوانمردانه بودند./آ
منبع : تسنيم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما