تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۷۱۵۷
قهرمان فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: با این هدف به قزاقستان می‌روم تا پس از دو سال دوباره پرچم فوق‌سنگین جهان را به اهتزاز دربیاورم.
۰
plusresetminus
بلاغ بهداد سلیمی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی‌اش پس از برگزاری هفته دوم مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری گفت: به واقع در این زمان وقت برگزار کردن لیگ نبود. به نظرم اشتباه بود در این برهه زمانی بخواهند لیگ برتر را برگزار کنند و ای کاش مانند سال‌های قبل، به جای برگزاری لیگ، در روزهای منتهی به اعزام تیم ملی به قهرمانی جهان، از ملی‌پوشان یک رکوردگیری به عمل می‌آمد. نمی‌دونم چرا در نهایت این اتفاق نیافتاد تا در آستامه قهرمانی جهان به ملی‌پوشان فشار مضاعفی وارد شود.

وی در مورد آمادگی جسمی و روحی‌اش ادامه داد: از لحاظ روحی خیلی خوب نیستم اما از لحاظ جسمی، انگیزه‌های زیادی دارم تا بتوانم طلای قهرمانی جهان را به دست بیاورم. البته تا بدنم می‌خواست به شرایط ایده‌آل برسد، حضور در لیگ باعث شد تا دوباره افت کنم. شرایط بدنی‌ام آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارد اما ان‌شالله در مسابقات قهرمانی جهان بتوانم نتایج خوبی را کسب کنم.

سلیمی با بیان اینکه با این هدف به قزاقستان می‌روم تا پس از دو سال دوباره پرچم فوق سنگین جهان را به اهتزاز در بیاورم، تصریح کرد: دوست دارم پرچم سنگین وزن دوباره به دست ایرانی‌ها بیافتد و تمام تلاشم برای همین هدف است. تمرینات خوبی را طی ۷-۸ ماه گذشته پشت سر گذاشتم.

قهرمان فوق سنگین المپیک لندن در خصوص اینکه توانایی رکوردشکنی در مسابقات پیش‌رو از جمله رکورد دوضرب و مجموع جهان را دارد یا خیر، گفت: توانایی رکوردشکنی را دارم و بارها در تمرینات این کار را کرده‌ام اما در مسابقه باید این اتفاق بیافتد تا این رکوردها ثبت شود.

وی افزود: با توجه به رکوردهایی که در تمرینات زده‌ام، توقع خودم از خودم این است که بتوانم این وزنه‌ها را بزنم و رکوردهای جدیدی را ثبت کنم، دیگر بقیه‌اش به شرایط مسابقه و خواست خداوند دارد.

سلیمی در مورد اینکه قبول دارد وزنه برداری در شرایط مظلومانه‌ای راهی مسابقات قهرمانی جهان شد، گفت: دقیقا همین طور است. پس از بازی‌های آسیایی کلا ما را به حال خود رها کردند. با وجود اینکه سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون از سجادی خواسته بودند به اردو بیاید تا به ملی‌پوشان روحیه بدهد، این کار را نکرد و خیلی این رشته مظلوم واقع شده است./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴