تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۵۷۱۳۴
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بعضی باشگاه‌ها با استفاده از بازیکنان ۲۵ سال هم فکر‌ می‌کنند جوانگرایی کرده‌اند.
۰
plusresetminus
بلاغ- حمید استیلی در خصوص دیدار تیمش مقابل پیکان عنوان کرد: بازیکنان تیم ما مخصوصا بازیکنان جوان به خودباوری خیلی خوبی رسیده‌اند و هدف‌مان این است که به روند پیروزی‌های خود ادامه داده و جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی افزود: پیکان را در بازی با پرسپولیس به خوبی آنالیز کردیم و با شناخت کامل به مصاف این تیم می‌رویم. آنها قطعا برای جبران شکست قبلی خود به مصاف ما می‌آیند و بچه‌های‌ تیم ما هم نباید فکر کنند که با کسب چند پیروزی کار خاصی انجام داده‌اند بلکه تازه در اول راه قرار داریم.

استیلی یکی از دلایل تحول تیمش بعد از تعطیلات لیگ را اردوی کیش عنوان کرد و یادآور شد: بعد این اردو ۳ برد و یک شکست در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس کسب کردیم و این مسئله نشان می‌دهد که اردوی کیش چقدر برای تیم ما موثر بوده است.‌ ضمن اینکه بازگشت بازیکنان مصدوم ما به تمرینات، مخصوصا نفرات خط دفاع تاثیر بسیار مثبتی در نتایج اخیر ما داشت.

وی تصریح کرد: به دلیل کمبود وقت در قبل از آغاز فصل نتوانستیم آن طور که باید خود را برای مسابقات آماده کنیم و اگر فرصت کافی داشتم الان تیمم به مراتب در جایگاه بهتری قرار داشت و رتبه‌مان یک رقمی بود.

سرمربی راه‌آهن تیمش را بسیار جوان خواند و گفت: ترکیب اصلی ما را در دیدار‌های اخیر ارزیابی کنید و ببینید که به چند بازیکن زیر ۲۳‌ سال میدان داده‌ایم و چه نتایجی کسب کرده‌ایم.‌‌ قطعا این روند در تیم ما ادامه خواهد داشت و در آینده از بازیکنان امید باشگاه‌مان نیز استفاده خواهیم کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: برخلاف ‌آنچه گفته می‌شود هنوز بازیکن با استعداد در فوتبال ایران پیدا می‌شود و ما این مسئله را با معرفی چند بازیکن خوب به فوتبال ایران ثابت کردیم و در آینده هم این کار را در باشگاه راه‌آهن ادامه خواهیم داد. لازم است که دیگر باشگاه‌ها هم به بازیکنان جوان اعتماد کنند و آنها را در سن ۱۸ و۱۹ سالگی به میدان بفرستند. در حقیقت جوانگرایی واقعی استفاده از بازیکنان زیر ۲۰ سال است و نه بازیکنان ۲۳ یا ۲۴ سال، متاسفانه بعضی باشگاه‌ها با استفاده از بازیکنان ۲۵ سال هم فکر‌ می‌کنند جوانگرایی کرده‌اند.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا به بازگشت به نیمکت پرسپولیس فکر می‌کند و‌ آن را یکی از اهداف خود می‌داند، گفت‌: من با هدف مشخصی به راه‌آهن آمده‌ام و برنامه‌ام برای این باشگاه ۵ ساله است و در این مدت نه به مربیگری در پرسپولیس و نه به هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم اما همیشه خود را مدیون پرسپولیس دانسته و برای این تیم و کادرفنی‌ خوبش آرزوی موفقیت می‌کنم./آ
منبع : تسنيم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴