تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۵۷۱۲۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آندرانیک تیموریان می‌داند که روز جمعه بازی حساسی مقابل تراکتورسازی تبریز داریم و بهتر از ما شرایط استقلال را درک می‌کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- میرشاد ماجدی درباره غیبت آندرانیک تیموریان در تمرین روز دوشنبه استقلال اظهار داشت: چندین بار با تیموریان تماس گرفتم اما تلفن همراه او در دسترس نبود. احتمال می‌دهیم او روز دوشنبه در کلینیک بوده و امروز در تمرین شرکت خواهد کرد.

وی افزود: آندو می‌داند که روز جمعه بازی حساسی مقابل تراکتورسازی داریم و بهتر از ما شرایط استقلال را درک می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد جدایی این بازیکن در پایان نیم فصل و همچنین صحبت‌هایی که مبنی بر اختلافش با امیر قلعه‌نویی مطرح می‌شود، گفت: این حرف‌ها صحت ندارد. تیموریان بازیکن استقلال است و همانطور که گفتم شرایط استقلال را بهتر از ما درک می‌کند.

ماجدی در خصوص برگزاری دربی در تاریخ دوم آذرماه عنوان کرد: ما تابع سازمان لیگ هستیم اما فکر نمی‌کنم شورای تامین با برگزاری دربی در وسط هفته موافقت کند.

وی در مورد وضعیت کارت پایان خدمت مهدی کریمیان و یعقوب کریمی تصریح کرد: کریمیان امروز به کمیسیون نظام وظیفه می‌رود تا درباره کارت پایان خدمتش توضیحاتش را ارائه دهد. در خصوص یعقوب کریمی هم فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد و تا جایی که می‌دانم او کارت پایان خدمت دارد./آ
منبع : تسنيم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴